Старий Бескидський тунель законсервують

У старому тунелі спочатку демонтують контактну мережу та сигнальне обладнання, а на завершення – колію.

Старий Бескидський тунель законсервують

На станції Бескид Ужгородської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці нещодавно почалися роботи з консервації старого Бескидського однопутного тунелю, що експлуатувався понад сто років.

За інформацією, наданою начальником дирекції з будівництва Бескидського тунелю Миколою Дідухом, у старому тунелі спочатку демонтують контактну мережу та сигнальне обладнання, а на завершення – колію. Демонтаж колії виконуватиме 198 Ужгородська колійна машинна станція.

22 липня 2018р.

Теги: тунель, консервація

Коментарі

Вуву ......... Чітатьєлью 2018-07-23 / 17:45:03
В хазяйновитого господаря старий тунель після якісного ремонту ... Ще 100 років прослужить а то і більше.
І не як виключно туристична атракція а так як він і повинен слугувати ....
Для потреб нашойі залізниці.

Вуву 2018-07-23 / 17:06:36
"Гомосовєтікус" ... Бє на тунель для історійі ... А кажу про старий тунель для його відновлення і подальшойі експлуатаційі.
2. Тут не розглядається питання про інші тунелі ... Але коли мова вже зайшла і про них ... То укрзалізниця повинна робит регулярний йіх технічний огляд і не допускати до аварійного стану тільки тому що ... "ДЬЄНЬЄГ НЬЄТ".
Відносно двохпутки на солотвино ... То ти тут загинаєш і перегтнаєш
хай "начальник зашмурганий" що в якому кабінеті рішення дебільні приймає ...
Спочатку поєднає колію між великим бичковом і раховом ... І зробить кругове залізничне сполучення через всю область.
А не розказує нам всяку лабуду ... Обертаючи нас на дурнів.
Якщо "гомосовєтікус" сидить в керівному кріслі то це "піпец повний"
(Приклад маскаля є показовим ... Хоч і не по цій темі)... Хоча і від йогобажання щось робити в області для блага людей багато що залежить ... З огляду на його адмінресурс.
А не лишень фестивалити без кінця і краю ... Пю ...жру ... Сам гуляю.

точно 2018-07-23 / 15:26:13
З Вуву абсолютно погоджуюся. Старий має перебувати у робочому стані якийсь час, можливо й кілька років. Саме такий термін необхідний, щоб пересвідчитися, що з новим усе в порядку. Та й потім не обдирати його дощенту, це дебілізм.

Читатель 2018-07-23 / 13:01:43
Сделали хорошее дело, и всё равно "злодеи при власти"! Ну, это полный пипец. Хорошо. Оставили бы, для "ценителей" истории, старый туннель, построив около него еще один ОДНОПУТНЫЙ (поскольку, больше путей и не надо). И...?

Что видим? Реконструкция старого, плюс строительство нового - ДОРОЖЕ НАМНОГО. Зато "ценители" истории довольны. )))

Читатель 2018-07-23 / 12:52:47
И опять Вуву неймется. )))) И опять спрошу - делает ли старый туннель погоду? Нет. И делать не будет. Зачем он?

И опять "всякое может быть". А остальные туннели? Которые "в единственном числе"? Что с ними прикажете делать? "По приказу Вуву" построить около них резервные тоже?

А может, четырехпутку проложить через Воловец-Бескид? Или построить еще один резервный путь, вдоль однопутки Ужгород-Сянки? А давайте еще двухпутку сделаем на Солотвино - как так, резервного пути там нету. )))

Вуву 2018-07-22 / 23:02:20
Вибач мене ... Але ось такі "компетентні" спеціалісти ... "Гомосовєтікуси" ... Нас вже затрахали.
Звичайно ... Що як демонтували з одного боку колію ... То який пойізд пройіде ?
Але хто сказав ... Питаю хто ? ...
Що треба було розбирати залічнину колію з одного боку ... Щоб тепер розбирати з другого ... Бо бачте вийшов тупік.
ЯКА В ТОМУ БУЛА ПОТРЕБА ???
По нормальному (а не дебільному) ... Будується новий тунель і поєднується із колією старого ...
А по завершенню всього будівництва і введення в експлуатацію нового ... Почати робити ремонт "історичного".
Що це дає: 1. Створення робочих місць 2. Вкладаються державні кошти в інфраструктуру з подальшою самоокупністю.
3. Зберігається наявність існучого тунелю ... (Як стратегічного обєкту) ... На аврійну(ні) ситуаційі.
Хто знає ... Всяке в житті може бути.
4.якщо курс украйіни є входження в євросоюз ... То кількість жд. Перевезень буде зростати.
Щоб зменшити максимальне навантаження на експлуатацію вже (теперішнього) нового ... Можна булоб і експлуатувати і старий . В такий спосіб зробити більш плономірне використання всіх наявних тунелів.
Ps. Всі прекрасно розуміють що якщо старий не відремонтувати ... Він завалиться .
Питання до всіх "компетентних спеців"...
Ви хочете сказати що такі обєкти будуються тільки на 100 років ... І далі йіх ось так кидають як одноразову паперову посуду.
Це для таких мудрих "гомосовєтікусів" австрійці будували цей тунель ... Щоб твердолобі комуністи не вклали в його ремонт ані копійки ... Потім кинули як непотріб.???
От зате ми так і живем в "такому гімні" ... Бо при владі злодійі ... бариги і ідіоти .
НЕМА ... НЕМА НІЯКОГО ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ.

Читатель 2018-07-22 / 22:34:48
И, конечно, в адрес Горожанина. Просто нет слов. В чем дело? Туннель исчерпал ресурс, а во-вторых, это не памятник архитектуры, ёпрст!

А во-вторых, допустим, новый туннель бы не строили, а реконструировали старый. И...? Что от старого туннеля бы осталось? Только дырка в земле? Потому, что при реконструкции заменили бы всё. И кладку каменную и т.д. Нашли за чем плакать. )))

Читатель 2018-07-22 / 22:30:22
Поясняю для Вуву. Который некомпетентно рассуждает. ))))

1) Бескидский туннель - не единственный. Потому, что делать с остальными туннелями? Около них строить резервные???

2) Ж.д. путь с одной стороны демонтирован! То есть, это теперь тупиковый путь. А значит, пропускать поезда старый туннель не может.

сорри 2018-07-22 / 21:58:36
Пісєц страсті :( Так новий же збудували, набагато кращий. Цей не знищать, не підірвуть, а просто законсервують - тобто, поставлять на зберігання. Щоби, в разі чого, задіяти. Точно так, як зробили би в інших країнах. Де також є старі законсервовані, або й просто закинуті тунелі.
В чому проблема? "Всьо пропало"? :)))

Горожанин 2018-07-22 / 20:55:29
Ідіотизм В 360 градусів , тобто круглий .Австро- мадяри побудували , за тим дивилися мадяри , чехи ,совети , і за України попрацював ... а ці ідіоти на демонтаж .... ниє слів ...

Вуву 2018-07-22 / 18:20:31
Хай спершу пояснить яка необхідність в усьому тому демонтажі . раз.
І друге. Кому тоді той тунель потрібен по якому пойізди не йіздять.
Чи в такий спосіб ХТОСЬ ГОТУЄ ТОЙ ТУНЕЛЬ ДО ЦІЛКОВИТОГО ЗНИЩЕННЯ .
Чи може собі хтось таке уявити ... ЩЩоб таке сталось в німеччині ... австрійі чи швейцарійі.???
Чого даті руйнівні і варварскі акти щодо карпатського туннелю маю бути в нас .
Що на це можуть сказати ... жирноморді ... поемєр з президентом.
Наші "ДЕРЖАВОТВОРЧІ ГОСПОДАРНИКИ".

Вуву 2018-07-22 / 18:09:52
Бубу ... А фактично це не консервація ... А варварськтй пограбунок з демонтажем.
Бо коли проводять консервацію то фактично ... ВІДНОВЛЮЮТЬ ОБЄКТ ПОВНІСТЮ ЗАНОВО ... і в такому відновленому виді консервують.
В разі якихось аварійних чи стихійних ситуаціях ... законсервований тунель майже відразу має пропускати пойізди ... В разі такойі необхідності.
А покинутий тунель в занедбаному вигляді сам по собі дійде до аврійного стану ... Тай ще з умім демонтованим обладнанням і колією.

P.s. вибачте мене ... Я просто ОХУ*ВАЮ ВІД ТАКОГО ЗЛОДІЙСЬКОГО ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ.
Якиц розвиток може бути в крайіні як ті посадовці у "шкіряних кріслах" замість того щоб дійсно розвивати залізничну інфраструктуру ... Під різними гаслами ійі нищать і "вбивають" ... Обдурюючи народ і пересічного обивателя.

НОВИНИ: Соціо

10:07
Свалявський професійний будівельний ліцей торік збільшив свої доходи на 800 тис грн
09:35
500 звернень щодоби приймає диспетчерська служба екстреної допомоги на Закарпатті
00:56
Опублікований урядом перспективний план формування територій громад Закарпатської області відрізняється від проекту, що збурив громади (ПЕРЕЛІК ОТГ)
18:10
Інклюзивна кондитерська-школа "Золоті серця Закарпаття" в Ужгороді відновила роботу після карантину
18:06
Чергове засідання щодо облаштування велоінфраструктури в місті відбулося в Ужгороді
16:57
У Закарпатській ОДА запрацювала електронна приймальня
15:08
/ 4
Як медреформа працює на Закарпатті. Історія лікарки-ФОПа з Ізи
14:37
У Мукачеві презентували електронну систему "Моя школа"
14:29
/ 7
На Закарпатті розробили мапу для інвесторів та інвестиційну "няню"
14:17
Підприємствами транспорту на Закарпатті у січні-квітні перевезено вантажів на 14,9% менше, ніж за аналогічний період торік
12:59
/ 1
Програму підготовки до продажу земельних ділянок погодили в Ужгороді
12:56
/ 3
В Ужгороді визначили "офіційну" зону відпочинку біля річки
12:11
/ 4
Аспірант-айтівець УжНУ розробив новий курс з інтелектуального аналізу тексту
11:31
У Мукачеві запрацював Інклюзивно-ресурсний центр
10:37
/ 1
Завдяки повідомленню від громадян в Іршаві зупинили п'яного водія з кермом Jeep Chеrоkee
10:17
На Закарпатті цьогоріч – 9071 випускників
09:48
/ 4
Ще одна поліцейська станція на Закарпатті запрацювала на Іршавщині
03:59
В Україні ще цього тижня запустять електрички та поїзди, але Закарпаття це не стосується
02:55
/ 1
Архітектор про ремонт суду в Ужгороді: "Характер будівлі змінюється"
02:41
Навесні до армії призвуть 410 юнаків з Закарпаття та до 20 офіцерів запасу
02:12
З 1 по 6 червня на КПП "Ужгород" тимчасово обмежать рух вантажівок
00:10
/ 5
Голова Баранинської ОТГ "самовільно" відмовив підприємцям у пільзі по єдиному податку на час карантину (ДОКУМЕНТ)
18:01
/ 1
На засіданні транспортної комісії в Ужгороді говорили про облаштування пішохідних переходів, встановлення знаків і обмежувачів
17:01
В Ужгороді пройде Тижневик здачі крові
16:56
На початку червня у пункті пропуску "Ужгород-Вишнє Нємецьке" діятимуть тимчасові обмеження для вантажного перевезення
» Всі новини