За останні три роки в області відкрили п’ятнадцять сучасних асфальтних заводів, без яких неможливий ремонт автомобільних доріг. Однак область постійно відчуває гостру нестачу щебеню та інших матеріалів для виробництва асфальту, повідомили Закарпаття онлайну прес-службі Закарпатської ОДА.
"Минулого року доходило до абсурду – румунська фірма змушена була імпортувати асфальт вантажівками з Румунії для ремонту дороги у Виноградівському районі. Цього року абсурд продовжується – інша румунська фірма, що відкрила новий асфальтний завод у Тересві (Тячівський район), змушена також завозити щебінь із Румунії, що сильно здорожує виробництво асфальту. Причина – відсутність залізничних вагонів. І ось тепер «Укрзалізниця», замість того, щоб відгукнутися на наші численні звернення й допомогти вагонами, приймає рішення заборонити використання напіввагонів для транспортування щебеню на Закарпаття. Це призведе до повної зупинки всіх асфальтних заводів і відповідно – до повної зупинки ремонту доріг на Закарпатті", - йдеться у повідомленні прес-служби відомства.
З огялду на ситуацію, що склалася, Прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману направлене звернення з проханням терміново вплинути на ситуацію.
бувший хустянин 2018-07-17 / 18:26:19
Сьогодні тема на з/д проста: не маєш власних вагонів на "Укр.залізниці"- чекай "попутніх" чи "проїзних" і НЕ ЗАДАРЬ!
На Закарпатті жодного виробництва з власними напіввагонами нема, до того ж це крайня точка України. Крапка. Але...
Є сотні занедбаних власних кар'єрів та десятки закинутих щеб. заводів.
Хто їх має, по ідеї, піднімати? - Самі ж приватні асфальтні заводи. Чи купувати ВЛАСНІ напіввагони. Крапка.
Про що Москаль реально просить Гройсмана? Щоб той фінансував ПРИВАТНІ асфальтні заводи Кащука, румун, Шевчука з "Буковеля", які працюють на Закарпатті?)))
сорри 2018-07-17 / 17:08:20
А мізків у фестивальщика Москаля не було паралельно з перерізанням стрічки асфальтових заводів нарощувати потужності виробництва щебеню? Тупо винуватити зараз опонентів "москальського" Пороха в особі глави уряду, якщо дороги зараз ремонтуються по всій країні і ті, хто стартував раніше, або на чиїй території і є відповідні виробничі потужності, і мають переваги. Без жодного злого умислу і світової змови проти Москаля і Закарпаття.
Москалю треба було не фестивалями займатися і не відкати з підрядників витискати, а займатися прямими обов'язками голови ОДА. Щоби тепер не лити крокодилячі сльози.
2012 2018-07-17 / 12:50:22
Якийсь театр абсурду - возити щебінь з інших областей. А як місцеві кар'єри і щебзаводи? Той же Королівський був у підпорядкуванні Укрзалізниці. Все, догосподарювались?
ТЧМІ 2018-07-17 / 10:51:08
Для щебеню передбачені хоппер-дозатори та думпкари.