Учасники засідання розглянули звернення одного з ужгородських автотранспортних підприємств щодо перегляду тарифів на перевезення пасажирів в автобусах міських маршрутів, які працюють у звичайному режимі руху. До слова, це автотранспортне підприємство здійснює пасажирські перевезення в режимі маршрутного таксі. Тариф на перевезення пасажирів у звичайному режимі руху використовується ним для розрахунку суми субвенцій, що відшкодовується за перевезення пільговиків.
На думку представників автотранспортного підприємства, вони працюють збитково саме через занижені тарифи. Чи так це, вивчатиме обласна міжвідомча комісія з цінових питань і тільки після цього приймуть рішення, підвищувати тарифи чи ні. А заодно і вивчать тарифи на перевезення, які діють в інших містах Закарпаття.
Підвищити тарифи на приміські перевезення пасажирів вимагає і відокремлений підрозділ Ужгородської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці. Питання подорожчання квитків у приміських електричках обласна влада розглядає не вперше. Треба сказати, що нині діючі тарифи погоджені облдержадміністрацією ще у 2005 році і відтоді їх не переглядали.
У Західному регіоні тарифи значно вищі, ніж на Закарпатті. Для вирівнювання цін необхідно б підвищити їх в залежності від зони на 21,1 – 36,5 відсотка. Цього разу, враховуючи зростання собівартості перевезень, обласна міжвідомча комісія дозволила підвищити тарифи в середньому на 10 відсотків. При цьому перед керівництвом залізниці поставлено категоричну умову: подати облдержадміністрації звіт про те, які капітальні вкладення Львівської залізниці робляться в оновлення вагонів і електричок, у розвиток колійного господарства, реконструкцію вокзалів тощо безпосередньо у нас в області. В цьому питанні обласна влада має до Львівської залізниці претензії.