Про це повідомив у Фейсбуку керівник УЗ Євген Кравцов.
"До кінця літа, за два місяці, євроколією маємо запустити обіцяний поїзд "Мукачево – Будапешт", - пише він.
За словами Кравцова, для цього за 500 метрів від залізничного вокзалу станції "Мукачево" починається будівництво окремої посадочної платформи.
"Вона примикатиме до колії стандарту 1435 мм. Зараз погоджуємо проект, паралельно опрацьовуємо питання графіка руху поїзда та тарифи", - повідомляє в.о. голови правління "Укрзалізниці".
Будівництво в Україні вузькоколіки європейського стандарту
За його інформацією, новим поїздом до Будапешта можна буде дістатись за 6 годин. 400-кілометровий маршрут пролягатиме через угорські міста Дебрецен та Ньіредьгаза.
Карвцов розповів також, що компанія планує впорядкувати близько 40 км євроколії і в перспективі мати пряме залізничне сполучення вузькою колією зі Словаччиною, Чехією та іншими країнами Євросоюзу.
Як повідомлялося, ідея запуску цього потягу існує вже давно. Міністр інфраструктури Володимир Омелян обіцяв його ще у 2017 році.
Вуву 2018-06-19 / 19:06:48
Якщо зробити митний контроль в мукачеві до посадки а сам пойізд пустити в обхід чопа ... То тоді цих 383 км можна булоБ здолати за ТРИ ГОДИНИ . Тоді можна говорити про якусь там конкурентність ... А шість годин за 383км. ... Вельми сумнівно.
Вуву 2018-06-19 / 19:00:48
Давайте будемо чесними ...
Та не буде ніякойі інтенсифікаційі.
Багаті люди йідуть на мальдіви і багами ... А бідним яких більшість ... на життя не хватає.
Жителі хунійі теж не є потенційними туристами на украйінський напрямок.
Тому підвищення дохідності залізниці з перевезень ... Є дуже сумнівним.
Лишилось тільки саме "парнерство" ...на яке вони плювать хотіли.
Зрештою і нам таке партнерство ... "Як не приший кобилі хвіст".