У документі зазначається, що Закарпатська область має сприятливе гографічне розташування для розвитку зовнішньоекономічного співробітництва. Територією області пролягають основні торгівельні шляхи держави та здійснюється великий обсяг вантажних вітчизняних і транзитних експортно-імпортних перевезень. Пріоритетним для соціально-економічного піднесення не тільки Закарпатської області, а й країни в цілому, є й розвиток туристично-рекреаційної галузі регіону. За останні роки значно зросла популярність термальних і мінеральних джерел області серед туристів та гостей Закарпаття. В області традиційно активно розвиваються і мають перспективи десятки різноманітних видів туризму, серед яких: оздоровчий, спортивний, історичний, велосипедний, піший, конференц-туризм, ено- (винний) і загалом гастрономічний, тури в квітуче Закарпаття і Закарпаття живе (ферми буйволів, оленів, страусів, реабілітаційний центр бурого ведмедя і навіть бьордвотчінг, споглядання за птахами) тощо.
Транскордонний організований туристичний продукт завжди є привабливим і в майбутньому його значущість лише зростатиме. Тому важливу роль відіграє розвиток дорожньо-транспортної інфраструктури області.
Органи місцевого самоврядування та виконавчої влади Закарпатської області неодноразово зверталися до відповідних центральних структур щодо необхідності налагодження якісного залізничного сполучення Закарпаття зі столицею, іншими регіонами України і в межах області та надання Укрзалізницею якісних послуг. Відкриття 24 травня 2018 року Бескидського двоколійного залізничного тунелю в Українських Карпатах, котрий збільшує пропускну спроможність по великому магістральному залізничному коридору, полегшує можливість вирішення цих питань.
«З огляду на туристично-рекреаційну привабливість закарпатського краю, розширення міжрегіональної транскордонної співпраці, ми, депутати Закарпатської обласної ради, звертаємося із проханням у найкоротший термін вирішити питання щодо запуску швидкісного потягу «Інтерсіті», що дозволить з’єднати столицю України – Київ з обласним центром Закарпатської області – Ужгородом.
Переконані, що запровадження цього маршруту сприятиме суттєвому збільшенню туристичних потоків, а також консолідації областей України. Потяг долатиме відстань між містами на декілька годин швидше, що позитивно позначиться на інвестиційній привабливості, пожвавленні ділової активності підприємців та економіки області й країни в цілому», - наголошується у Зверненні, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі Закарпатської облради.
Вуву 2018-06-08 / 16:57:38
Цей пойізд від києва до ужгорода повинен не йіхати а летіти ... Із однією зупинкою у львові ... І на все повинно вистачити 3.5 або 4 год максмум ... Інакше це вже НЕ інтерсіті а "психологічна параноя" ... коли пойізд з такими цінами і такого класу буде повзти 10 годин .
Це дурість і абсурд повний.
Цей пойізд повинен (бо може) "валити" зі швидкістю 200 км на годину а на зупинку у львові достатньо 5-7 хв. ... І далі .
То тоді такий сервіс дійсно вартий тих грошей . Але якщо в мозгах сидить совдепія кінчена ... То йому зроблять всі 10 годин (а може і більше) ... І будуть всіх переконувати що так повинно бути ... І обертати нас на ідіотів ... Мовляв ... от які ми круті ... Які ми молодці.
Читатель 2018-06-08 / 12:44:44
Получается, что он будет в пути до 10 часов. А значит, время отправления наиболее удобное из Ужгорода, где-то, часа в 4 утра, но не раньше.