Про це пишуть "Нші гроші" із посиланням на повідомлення в системі «Прозорро».
Цьогоріч на трасі довжиною 27 км виконають земляні роботи, влаштують штучні споруди, дорожній одяг, автобусні зупинки та з’їзди, нанесуть розмітку і встановлять знаки. Генпідрядник має самостійно виконати не менше 60% робіт, тобто субпідрядників дозволено залучати для робіт не більше, ніж на 40% вартості договору. Однак «Мего Лтд» повідомила, що взагалі не планує залучати субпідрядників.
Підсумкові відомості ресурсів і кошториси не опубліковані, що не дозволяє порівняти ціни матеріалів із ринковими цінами на предмет можливого завищення.
Гарантійний строк на асфальтобетонне покриття становить 5 років, а з урахуванням регенерації – 10 років, на основу дорожнього одягу – 8 років, на розмітку полімерною стрічкою – 5 років, пластиком – 3 роки, фарбою – півроку, на знаки зі світлоповертальною плівкою типу 1 – 7 років, типу 2 – 10 років, на зберігання знаків – 5 років.
На заробітну плату піде 599 тис грн., тобто 1% загальної вартості підряду. На прибуток відведено ще 0,1% – 60 тис грн.
Ціна угоди на 10% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 70,26 млн грн.
Конкурентами були ТОВ «ПБС», компанія «S.C. Trameco S.A.» (Румунія), ТОВ «Торговий дім Універсал Україна» і ТОВ «Лігаспецбуд».
Засновником і кінцевим бенефіціаром вінницької компанії «Мего Лтд» зі статутним капіталом 35 тис грн. є Торстен Хайленд із Німеччини, а директором – Денис Васильович Дячук. Що до останнього, то вінничанин з такими ПІБ володіє ТОВ «Літойакріл», де його партнерами є Ігор Кізь і Дмитро Романчак.
За даними «YouControl», у 2016 році Хайленд був лише бенефіціаром, засновницею значилась Ірина Мельничук із Вінниці, а керував фірмою Олександр Мельничук. Нині Мельничуки володіють ТОВ Консалтингова група «Фінансова незалежність».
Техніку переможець орендує у вінницького ПП «Глорія В» Наталії Голосенко, а послуги асфальтобетонного заводу надасть мукачівське ТОВ «Спецавтоінвест «Закарпаття» тернопільців Юрія Ханіна та Андрія Яреми.
Усього з квітня 2017 року «Мего Лтд» отримала дорожніх підрядів різних замовників виключно на Закарпатті на 119,35 млн грн., серед яких нинішній – найбільший.
Віталій Грегор 2018-05-30 / 00:23:40
Шось мені думається, що якість цієї дороги буде ж така як в Ужгороді після першого снігу - разом зі снігом зійшов і асфальт))
Степан Крук 2018-05-29 / 11:31:08
Після того, як на пост прем"єра заступив вінницький хлоп та після того, як я купив сіялку "Вінниця", маю велику недовіру до всього вінницького!