Як розповів керівник Закарпатської митниці ДФС, "В 2015 році компанія, яка виграла тендер на реконструкцію цього пункту пропуску, розпочала реконструкцію. Компанія отримала аванс – 12 мільйонів гривень, використала і побудувала на 4 мільйони гривень".
За словами Станіслава Балуєва, компанія повністю не вкладалася в терміни реконструкції, і митниця, а саме попереднє керівництво митниці, розірвало стосунки з цим підрядником: "Щодо підрядника. Зараз є кримінальні справи проти нього. Митниця 3 березня 2018 року в суді виграла 12 мільйонів гривень, які повинен повернути цей підрядник. Більше того, зараз оголошений тендер на реконструкцію цього пункту пропуску і цей підрядник, як мені відомо, знову заходить на цей тендер і буде намагатися його виграти. Це неприпустимо. Я так розумію, він ще може блокувати результати тендеру, Ми будемо законними методами боротися з цим".
Також Станіслав Балуєв висловив сподівання, що хтось із порядних будівельників виграє тендер, буде фінансування від Державної фіскальної служби України на реконструкцію цього пункту пропуску, зокрема пасажирську ділянку цього пункту пропуску, тому, що вона зараз у жахливому стані, у стані недобудівництва, на відміну від вантажної ділянки, яка працює на повну потужність.
"Державною фіскальною службою України у минулому році на розвиток інфраструктури взагалі всієї служби акумульовано 1,7 млрд гривень, це спецфонд, який має піти, в тому числі, на розбудову інфраструктури митниці. Ми маємо сподівання, що саме з державного бюджету, і саме з цих грошей, ми зможемо щось побудувати для Закарпатської митниці, реконструювати всі пункти пропуску, зокрема «Ужгород» і «Лужанку»", - зауважив Станіслав Балуєв.