Цей документ також забороняє органам місцевого самоврядування укладати договори з власниками таких «мікриків» щодо здійснення перевезень на конкретних маршрутах. «Перевізники на момент проведення конкурсу не знали про постанову, - прокоментував ситуацію «ФЕСТу» директор обласного КП «Служба автомобільних перевезень» Юрій СКЛЯРОВ. - Тому всіх, хто мав переобладнаний автобус і виграв конкурс, ми допустили на маршрут, але за умови, що впродовж 3 місяців перевізник придбає інший переобладнаний автобус, і ми з ним автоматично укладемо договір. Якщо ні - знімемо з маршруту і оголосимо новий конкурс».
Приміщення облради пікетували ж перевізники-приватні підприємці, що здійснюють перевезення на замовлення. Обласна рада направила до Кабміну листа з проханням переглянути постанову в частині продовження дії вже виданих ліцензій. Ліцензію на здійснення приватних перевезень видало Територіальне управління транспортної інспекції, підпорядковане Мінтрансу.
Загалом, представники влади натякають, що постановою Кабмін лобіював вітчизняного товаровиробника - пасажирські «мікрики» замінюються, в основному, на українські автобуси, типу «Еталон», «Богдан», «Іван». Приватні ж перевізники, з якими ми поспілкувались, стверджують, що постанова прийнята для того, аби вони купували автобуси українських олігархів, що споживають 25 л солярки на 100 км, тоді як імпортні «мікрики» -тільки 10 л. Вони придбали їх за 25 тис. доларів, ще у 5 тис. обійшлося переобладнання, до того ж сплатили податки та вартість дозволів, у тому числі і на переобладнання.
Щодо позиції ДАІ, то, як повідомив начальник сектору зі зв'язків із громадськістю УДАІ УМВС Олег Святецький, її працівники перевірятимуть лише наявність дозволів на здійснення пасажирських перевезень.