Про це повідомляють у прес-службі Закарпатської ОДА.
Сертифікацію проводитиме Європейське агентство з безпеки польотів EASA, її відсутність – головна причина, через яку неможливо відновити повноцінну роботу Міжнародного аеропорту «Ужгород».
Як відомо, Ужгородський аеропорт – єдиний в Україні, який для зльоту й приземлення літаків використовує повітряний простір сусідньої держави (Словаччини), яка є членом Євросоюзу й працює за вимогами EASA.
На сьогодні аеропорт працює в обмеженому режимі без диспетчерського супроводу. EASA категорично відмовилася надати дозвіл словацьким провайдерам обслуговувати Ужгородський аеропорт до сертифікації Украероруху або його підрозділу, що працює в Ужгороді, на відповідність вимог Євросоюзу.
Вуву 2018-02-04 / 22:35:23
Завжди цікавило питання ... Чим керувалися проектанти коли планували злітну смугу вздовж ... А не поперек кордону .
І не було б ніяких проблем ні зі словаками ... Ні з еасою ...ні з пограничниками .?
Чи може продовжити ще га стільки злітну смугу і на словацьку територію і там теж збудувати аеропорт (термінал)
І була б спільна злітна смкга і кожна крайіна проводила мвій авіабізнес.
Заодно можна б відкрити додатковий прикордонний пропускний пунт (бо той що є ... постійно перезавантажений ,особливо зимою).
мерія 2018-02-04 / 17:14:55
Цей не любий чиновник - богданчик андріїв!!!
Сеня 2018-02-04 / 10:05:35
Чекаю не дочекаюся "Прага-Ужгород".
Serg 2018-02-04 / 08:54:02
Любий чиновник-корупціонер може заплатити таку суму налом за один день.