Як повідомляють у відомстві, через відсутність залізничних вагонів та локомотивів, які доставляють витратні матеріали для виробництва асфальту, дорожні роботи на Закарпатті опинилися на межі зриву. Щоб не допустити цього, румунська автодорожня компанія INTEKO, яка ремонтує дороги на Виноградівщині, змушена імпортувати готовий асфальт із Румунії.
Готовий асфальт компанія завозить із власного заводу в м.Сату Маре, який розташований за 40 кілометрів від кордону з Україною.
Дорога «Виноградів – Теково – Неветленфолу», яку ремонтують румуни за кошти «дорожнього експерименту», всього за 60 кілометрів від цього заводу, тому асфальт встигають завезти й прокласти вчасно. Крім того, навіть після процедури розмитнення румунський асфальт виявився дешевшим за український.