Наприклад, вперше в пасажирському поїзді пасажири зможуть використовувати сучасний кавовий апарат, який пропонує великий вибір напоїв. Загалом у цьому році пасажирський парк Укрзалізниці поповниться новими 27 класичними купейними вагонами та ще 11 СВ.
По одному новому вагону включено до складу наступних поїздів: № 81/82 Київ – Ужгород (вагон № 10), № 49/50 Київ – Трускавець (вагон № 7), № 11/12 Київ – Новоолексіївка (вагон № 10). Станом на 10:00 у нові вагони продано понад п’ятдесят місць. Пасажири цих вагонів першими перевірять нові стандарти подорожі з Укрзалізницею.
Як розповів член правління ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Михальчук під час прийомки вагонів, цей рухомий склад більш досконалий, адже були враховані побажання пасажирів: «Сподіваюся, що нові вагони сподобаються пасажирам, особливо ті новації, які ми передбачили для їх зручності, – це додаткові розетки, вікна з можливістю провітрювання. Загалом уже у цьому році Укрзалізниця розпочне розроблення проекту нового вагона, що відповідатиме міжнародним сучасним стандартам та вимогам і відрізнятиметься від того рухомого складу, до якого ми звикли. За сприятливих обставин пасажир побачить новий вагон через 1,5 – 2 роки».
«Зміна якості та філософії пасажирських перевезень – один із ключових напрямків роботи менеджменту Укрзалізниці. І придбання нових вагонів – сигнал для всіх, що Укрзалізниця змінюється не лише на словах. Думаю, пасажири цих вагонів будуть приємно здивовані рівнем комфорту», – розповів директор з пасажирських перевезень та сервісу ПАТ «Укрзалізниця» Ігор Романків.
Довідка
Пасажирський вагон призначений для перевезення 40 пасажирів зі швидкістю руху до 160 км/годину та може експлуатуватися на електрифікованих та неелектрифікованих залізницях. Вагон обладнаний кліматичною системою, двома вакуумними туалетами замкнутого типу.
У вагоні передбачена установка додаткових фільтрів у систему опалення та системи водяного пожежогасіння. Також удосконалена робота системи опалення в автоматичному режимі. Встановлені більш потужні електричні перетворювачі для мікрохвильової печі.
Читатьєлью 2017-09-05 / 15:36:46
Ну то власне якщо люди йіздять з Ужгорода до Франківська по 10 годин ... То це не привід для того щоб ще йіздити в сидячих вагонах до києва тай ще на протязі дня "вбиваючи" свій час на саму пойіздку .
Кому це треба ?
Яка від цього зручність ... Особливо на довгих дистанційних маршрутах ?
Як на тих дЭбільних "інтерсіті" ... Щей за такими високими цінами .
Тепер стає зрозумілим чому нічні пойізди скорочують ... Щоб такими ху.даями викачувати гроші ... А про зручність ... Плювали вони на нашу пасажирів зручність і на нас самих.
І це називається сервіс по "євгопейсеі" ... Пгавда чітатьєль ???
Вуву 2017-09-05 / 15:23:42
А той вгон "трансформер" гавно несусвітне ... Все нове і зовсім не зручне ... Кому потрібні такі вагони... ???
Пасажирам НЕ
Правильно злодюгам і баригам .
Читатель 2017-09-05 / 11:03:22
И покритикую журналистов. ))) Уважаемый автор статьи!
1) На первом и последнем фото - каким боком международный вагон габарита РИЦ??? )))
2) Эти "новые" вагоны - с 2002 года выпускаются, а вы это превозносите, как будто, только в этом году их выпускать стали.
К примеру, в 81-м поезде, такие вагоны появляются раз через раз. Месяц назад, видел в 81-м - вагон-трансформер (временно прицепили с экспресса Ивано-Франковск-Киев.
Читатель 2017-09-05 / 11:00:01
Уважаемый Вуву! И другие.
В автобусе ездите, наверняка и больше часов! А тут вам не нравится. )))) А как же, в автобусе Ужгород-Львов ездится? Или же вообще - Ужгород-Ивано-Франковск???? Где-то 10 часов ехать!
А к поездам сидячим (более комфортным, чем автобусы) - придираетесь.
Володі 2017-09-05 / 10:38:32
Ще трохи часу і маскаль "запустить самольйотики" ... з Ужгородського аеропорту ... А так і пойізд тобі не треба буде ... От така філософія .
Тільки маскаль мілійони вже "освойів" а польйоти на самольйоті в прольйоті ... "Обіцянка - цяцянка три роки чекати треба".
Вуву 2017-09-05 / 10:25:35
С міхальчук ... Ці вагони відповідають всім Нашим стандартам ... І не треба нам змінювати те до чого ми звикли і що насправді є зручно .... Тим більше що ніхто і не просить вас робити нові вагони за принципом зміни філософійі перевезень .
Це все одно що з гімна зробити шоколадний цукерок ... Кому це треба ... Злодіям і баригам які думають в такий спосіб надиребанити бабла через всякі різні "гавняні інноваційі".
А потім ще запустити ті "філосовські вагони" у виробництво і ще й там нагребсти побільше грошей з всякими відкатами .
Вуву 2017-09-05 / 10:10:58
5 годин сидіти ... Чи більше ... Чорт би йіх побрав .
А тут клас ... Прийшов ліг ... Рано встав і вже Кийів .
Найліпше що може бути .
Треба памятати спецефічність . Украйіна це не польща чи хунія ... Де ті пойізди (фактично електрички) йіздять як наше метро ... І нещасні ті вагони такі малі ... туалети незручні ... а у вагонах де спальні місця ні розвернутись ні повернутись ...коридори вузьки ... Та то не вагони а просто ужас .
А як в наші вагони заходиш ... Відразу почуваєшся людинойу якось впевнено ... Ширина нашойі колійі і стандарти (розміри) вагонів набагато кращі за там ті йіхні ... В яких йідеш і матами проклинаєш йіх і все на світі .
А
Володя 2017-09-04 / 17:34:34
Зміна якості та філософії пасажирських перевезень
Ну сделали купе удобнее, но всё равно на скорость передвижения это никак не влияет. Вот когда до Киева за 5 часов - вот это совсем другая философия. А так ни поезда, ни готеля.