Вагони зроблені ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод". Одним з удосконалень пасажирських вагонів став сучасний кавовий апарат, який дає пасажирам великий вибір напоїв.
В.о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов зазначив, що такого апарату немає ні в одному поїзді в європейських країнах або країнах СНД. За словами члена правління, виробника знайти було складно, адже техніка повинна працювати на ходу поїзда.
Щоб встановити кавові апарати, ми внесли зміни до технічного завдання на виготовлення вагонів, але у них є й інші новації, такі як розетки на рівні верхніх полиць, збільшена кількість розеток в проходах. Крім того, в кожному купе відкриваються кватирки; вода для чаю буде нагріватися не під час руху поїзда, а буде гаряча вже при посадці, – розповів член правління ПАТ Сергій Михальчук.
За його словами, в цілому парк поповнять 27 таких класичних купейних вагонів і ще 11 СВ. Три нових купейних вагона курсуватимуть у складі поїздів до Ужгорода, Трускавця та Новоолексіївки.
Гість 2017-09-05 / 09:20:53
Та кава напевно буде золота. Вони за склянку чаю беруть в 10 разів доржче..а за каву... з спецапарату.... страшно й подумать
Закон 2017-09-04 / 10:53:03
Що вони мелють? Той придурок Михальчук. Воно колись поїздом по Європі їздило? В любому списаному поїзді із ФРН 15-річної давності, куплених чехами є все , навіть вагон-ресторан із шеф-кухарем. Кавоварку вони поставили.... Дебіли....
pfr 2017-09-04 / 05:04:12
Но сесе ай! На Закарпаття а вадь із Закарпаття їхати без кавіля у дорозі - се як їхати у Херсон і не посилуватися динями, кавунами і парадичками :)