Купити перетворювач напруги в авто можна за адресою http://price.ua/catalog9975.html . Але щоб правильно зробити вибір, потрібно знати основні критерії пошуку. До них відносяться робочі напруги (вхідний і вихідний), частота напруги на виході, максимальна і номінальна потужність, ККД, захисні механізми. Також слід звернути увагу на якість виконання. Особливо це стосується штекера.
Вхідна і вихідна напруга
Під яку напругу вибрати перетворювач, залежить від характеристик вашої бортової електромережі. Існують моделі, розраховані тільки на легкові або вантажні авто, які живляться, відповідно, від 12 або 24 вольт. Також бувають універсальні інвертори, розраховані на широкий діапазон вхідних напруг від 10 до 30 вольт. Але якщо вам не доводиться використовувати перетворювач в різних типах авто, краще взяти вузькоспеціалізовану модель. У таких інверторів ККД зазвичай вище.
Бажано брати інвертор, здатний працювати при наявності відхилень від номінальної напруги електромережі автомобіля. Він зможе нормально функціонувати як при просадках до 10-11 вольт, так і на повному акумуляторі з напругою 14В. Те ж саме стосується і 24-вольтів моделей для вантажівок. Ну а з приводу вихідної напруги - все просто. Для європейського електрообладнання потрібен прилад, який видає змінна напруга 220-240В з частотою 50 Гц.
Потужність
Звертайте увагу на характеристики потужності. Часто продавці вказують максимальне її значення, яке перетворювач здатний видавати тільки протягом короткого періоду (кілька хвилин максимум). Номінальна робоча потужність може бути в 2 рази нижче пікової.
При виборі потужності варто орієнтуватися із запасом. Якщо найпотужніший прилад, який планується підключати, буде давати навантаження 300 Вт, потрібно купувати інвертор на 350-400 ВТ номінальної потужності. Це дозволить захистити прилад від перегріву і виходу з ладу.
Якість виконання
Перевагу потрібно віддавати інверторам, виконаним в металевому корпусі. Часто він не тільки захищає вміст від ушкоджень (і людину від вмісту), а й виконує роль радіатора для відводу тепла. Особливу увагу приділіть штекеру: справа в тому, що 240 Вт при напрузі 240В - це ток 1 ампер. А ось на вході в інвертор, в бортовій мережі 12В, сила струму збільшується до 20А, через низьку напругу. Це дуже серйозне випробування для гнізда прикурювача, при поганому контакті струмопровідні «п'ятаки» будуть перегріватися і можуть вигоряти.