Порядком денним,що його оприлюднено на офіційноу сайті міськради, заплановано розглянути 15 питань.
Порядок денний
Робочі питання:
Про надання дозволу на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою.
Про переоформлення гаражів, надання дозволу на розміщення гаражів та внесення змін до рішення виконкому.
Про надання дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами.
Доповідач: Бабидорич Володимир Іванович — директор департаменту міського господарства.
Про поштові адреси.
Про розроблення проектної документації.
Про припинення дії, надання паспортів відкритих літніх майданчиків.
Доповідач: Боршовський Олег Ігорович — начальник управління містобудування та архітектури.
Про тарифи на платні медичні огляди, що надаються Ужгородською міською поліклінікою.
Про розміщення та відмову у погодженні розміщення пересувного обладнання для здійснення підприємницької діяльності.
Про встановлення нічного режиму роботи.
Доповідач: Цап Василь Васильович — заступник начальник управлінняекономіки та стратегічного планування.
Про забезпечення організації пасажирських перевезень на окремих міських автобусних маршрутах загального користування.
Доповідач: Бобик Петро Іванович — начальник відділу транспорту, державних закупівель та зв’язку.
Про надання дозволів на посвідчення правочинів про відчуження та набуття майна, встановлення порядку побачення.
Доповідач: Арокгаті Марія Юріївна –– начальник служби у справах дітей.
Про зміни до переліку документів дозвільного характеру.
Доповідач: Павлув Жанна Вікторівна –– начальник центру адміністративних послуг.
Про демонтаж.
Доповідач: Просяник Сергій Борисович –– начальник відділу муніципальної інспекції з благоустрою.
Про влаштування сімейного склепу на території кладовища «Барвінок».
Доповідач: Сухолов Анатолій Романович –– директор «КП Ужгородський комбінат комунальних підприємств».
Інформації в порядку контролю
Інформація про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до виконкому міської ради протягом першого півріччя 2017 року.
Доповідач: Махобей Тетяна Анатоліївна –– начальник відділу роботи із зверненнями громадян.