Про це повідомив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань, передає ЦТС.
Проект міжнародного залізничного поїзда стане наступним після запуску поїзда Ковель-Холм, яке заплановано на 12 червня.
"Київ-Перемишль вже реалізували, Ковель-Холм вже точно поїде 12 червня. Наступний проект - Мукачево-Дебрецен-Будапешт. 20 червня приїдуть представники угорської сторони, тоді можна буде сказати про терміни точно. Сподіваємося, що перший потяг поїде вже у вересні" , - поінформував чиновник.
У цьому контексті він наголосив на необхідності вирішити проблему нестачі локомотивів для нових поїздів.
Нагадаємо, що раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян заявляв, що угорська сторона готова надати свій швидкісний поїзд для роботи на маршруті Мукачево-Будапешт, але Україна повинна відремонтувати частину залізничного полотна на своїй території.
До Мукачева йде комбінована колія (1520 мм + 1435 мм (європейська)), але вона не доходить до станції Мукачево, закінчуючись на перевантажувальному комплексі на околиці міста. Для запуску поїзда в Угорщину Україні необхідно добудувати орієнтовно 500 метрів комбінованої колії. Також для оптимізації руху бажано електрифікувати транскордонну ділянку Загонь-Чоп.
Нагадаємо також, що Україна має намір запустити поїзд Ужгород-Кошиці (Словаччина).
Вуву 17.06.2017 / 19:39:22
А ще краще для оптимізаційі знайти в архівах проектний план від ... вел.бичкова до рахова ...і провести і добудувати ту ділянку колійі , якойі так не вистачає ... І запустити пасажирський пойізд Ужгород ... Рахів ... Чернівці.
А заодно зекономити величезні кошти на товарних перевезеннях ... А не ганяти товарняки в кругову за принципом. Ротердам + через попенГааген.
Чи може бальчуну і всій "укрзалізні " так невигідно...?