У перший рейс локомотив повели машиніст, начальник Львівської залізниці Іван Груник та помічник машиніста голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль.
Унікальний дитячий об’єкт після семирічного простою вдалося відновити в серпні 2016 року. До 25-річчя Незалежності України повністю відремонтували рухомий склад і обладнання залізниці. Навесні цього року паводок на Ужі підтопив колію дитячої вузькоколійки, однак не завдав їй шкоди. Тому літній сезон залізниця почала планово і без будь-яких ексцесів.
Відтепер діти, що відвідують залізничний гурток, зможуть проходити не тільки теорію, а й займатися практикою. А містяни й гості Закарпаття знову мають нагоду покататися з вітерцем вздовж Ужа.
У свій перший цьогорічний рейс залізниця вирушила у супроводі духового оркестру, при цьому всі місця для дітей і їхніх батьків сьогодні були безкоштовними.
Довідка
Ужгородську дитячу вузькоколійку почали будувати в 1945 році, а запустили в 1947-му. З тих пір вона працювала в літній сезон без перерви 62 роки. У 2009-му через брак фінансування вузькоколійку закрили, а для її відновлення знадобилося аж сім років. Ужгородська дитяча залізниця – найкоротша в Україні, довжина її колії становить 1,2 км. Однак для багатьох поколінь ужгородців та закарпатців вузькоколійка на березі Ужа стала одним із символів обласного центру, тому її запуск став особливою подією для всього Закарпаття.
Я,Ужгородець 2017-05-02 / 19:49:23
Так,так- в дитячі і юнацькі роки я з великим задоволенням відвідував " детку" і працював ві провідника, чергового на стрілці, машиністом, диспетчером. Це було невичерпне задоволення. Холтів піти вчитися на машиніста у технікум м. Львів. та тато не пустив"Досить у сімї двох машиністів, іди вчися на те що тобі також до вподоби" Так я закінчив УжДУ фізфак і все трудове життя попрацював за фахом,
Дякую "малдетки", як ми її називали. Дала шлях у життя, багато навиків, бажання працювати.