Члени комісії затвердили план заходів із забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя міста у весняно-літній період. Вирішили, у тому числі, підготувати та надати приписи ТОВ "АVЕ-Ужгород" щодо проведення дезінфекційних заходів на контейнерних майданчиках збору сміття. Уточнять перелік необхідних вакцин, які необхідно придбати за кошти місцевого бюджету, особливу увагу звернуть на те, щоби місто мало необхідні вакцини проти гепатиту «А», укусів змій та сказу тощо.
З наближенням весни особливо актуальним стає дотримання пожежної безпеки, адже багато людей, попри неодноразові попередження не спалювати суху траву, гілки, продовжують саме таким чином наводити лад на своїх подвір'ях, у садах, ризикуючи життям, крім того, завдаючи шкоду довкіллю. Тому затвердили план основних заходів щодо попередження пожеж, аварій та інших надзвичайних ситуацій, недопущення та травмування людей. Зокрема, відслідковувати такі випадки спалення сміття, гілок, трави і притягати винних до відповідальності доручили працівникам відділу муніципальної інспекції з благоустрою.
Наголошувалося, що працівникам ДСНС потрібно звернути особливу увагу керівників підприємств, організацій та установ на своєчасне очищення підпорядкованих територій від сухотрав’я, чагарників, сміття.
Департамент міського господарства повинен не допустити спалення трави, залишків рослинності на підпорядкованих об’єктах та вздовж доріг, роз’яснення щодо цього мають провести з керівниками ОСББ.
У закладах медицини, освіти та культури проведуть інструктажі з пожежної безпеки та перевірять наявність засобів пожежогасіння (вогнегасників, пожежних щитів тощо), повідомляють в Ужгородській міській раді.
укр 2017-02-24 / 08:59:50
такі наради необхідно проводити мінімум раз на тиждень, бо такого жагливого санітарного стану в місті ще не було і він погіршується з кожним роком. Крім того необхідно ЖОРСТКО карати штрафами за викидання сміття у невстановлених місцях, розклеювання обяв будь-де, викидання сміття з балконів і т.д. І кожному мешканцю міста в першу чергу треба самому дотримуватися порядку.