Наразі в обласному центрі працюють 13 таких служб.
Як свідчать звернення до міської ради, повідомлення у ЗМІ та соцмережах про те, що часто годі дочекатися машину за викликом, а коли й приїздить, то чимало випадків, коли авто у дуже поганому технічному стані, брудне і зовні, і всередині, водії неохайні, дозволяють собі смалити сигаретки в салоні, хамовито спілкуються з пасажирами. Також дуже часто «таксують» водії на іноземних номерах («пересічники»), тоді як їм це категорично заборонено, при цьому ще й пасажир не може розраховувати на відшкодування від страхової компанії у разі ДТП.
Представник управління Укртрансбезпеки у Закарпатській області додав, що в більшості таксі немає інформації про вартість перевезення і вони не обладнані таксометрами.
«Іноземці, які приїздять у наш готель, зіткнувшись із послугами таксі, просто відмовляються більше їхати і в наше місто, і в Україну та ще й друзям, знайомим про це розповідають», – поскаржився директор одного з ужгородських готелів.
Представники служб таксі нарікали, що кожен із водіїв – приватний підприємець, який зі службою укладає лише угоду про надання послуг, а на якій машині, зокрема, чи не з іноземною реєстрацією виїздить у кожен із рейсів, брудній чи впорядкованій – перевірити годі. Так само немає можливості проводити щоденні, перед виїздом, перевірки технічного стану машини і показників здоров’я водія.
Водночас посадовець Укртрансбезпеки розповів, що за результатами перевірок, рейдів, у тому числі спільно з поліцією, водіїв з іноземною реєстрацією штрафують за адмінправопорушення, у деяких випадках, за повторне протягом року сума штрафу складає до 85 тисяч гривень із конфіскацією транспортного засобу. А представник Закарпатської митниці ДФС у Віктор Іванусь наголосив, що у разі комерційної діяльності без реєстрації таким водіям доведеться сплатити 300% вартості розмитнення авто і такі прецеденти із судовими рішеннями вже є.
За результатами дискусії міський голова Богдан Андріїв дав доручення вивчити досвід міськрад Хмельницька, Івано-Франківська та інших міст, де прийняли рішення, якими визначили правила перевезення на таксі на території міста, які при цьому юридичні механізми і можливості впливу на якість перевезень. Також вирішили на сесійний розгляд депутатів підготувати звернення до Верховної Ради про прискорення прийняття законопроектів, які б дали такі механізми місцевим органам влади.
Вивчать і питання надання послуги з прийому документів на ліцензії, дозволи для таксистів, що робить Укртрансінспеція в Києві, через ЦНАП, – наразі їх надсилають через «Укрпошту», де не надають консультації з правильності підготовки пакету документів.
Представник однієї зі служб таксі поділився досвідом їхньої роботи і запропонував це колегам: візитки з його номером мобільного телефону роздають клієнтам для скарг і він приймає рішення про зняття водія з рейсу. Інші підприємці запевнили, що проведуть збори, розмови з водіями щодо якості і культури обслуговування.
Домовилися також продовжити роботу з облаштування стоянок для таксі, для цього в Ужгороді визначено 12 місць.