Для участі у конкурсі необхідно подати:
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”;
- автобіографію, що містить прізвище, ім'я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв'язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
- копію документа, що посвідчує особу;
- копії документів про вищу освіту;
- два рекомендаційні листи довільної форми;
- мотиваційний лист довільної форми.
Особа може подати й інші документи на свій розсуд, які можуть засвідчити його професійні чи моральні якості.
Також просять подати копії документів про трудову діяльність та проекти програм розвитку відповідного закладу культури на один і п’ять років.
Зазначені документи надсилаються на поштову адресу: 89600 м. Мукачево, пл. Духновича, 2, відділ культури, каб. 54 та електронну адресу v.cul@mukachevo.rada.gov.ua
Прийом документів для участі у конкурсі та формування конкурсної комісії здійснюється впродовж 30 днів із дня оголошення конкурсу.
Відповідно до вимог статті 21 Закону України «Про культуру» відділ культури до 28 лютого 2017 року включно приймає пропозиції від громадських організацій у сфері культури відповідного функціонального спрямування щодо кандидатів до складу конкурсної комісії.