На початку зустрічі міський голова Богдан Андріїв зазначив, що минулого року на конкурс із розробки бренду подали пропозицію лише дизайнери студії Домініка Левицького. Сьогоднішні гості зі столиці представлять науковий підхід до брендування міст загалом,- сказав Богдан Євстафійович.
Вілена Воронова наголосила, що бренд повинен працювати на підвищення конкурентоздатності міста на міжнародному та внутрішньому ринках. Тому потрібно не лише розробляти графічну символіку, продумовувати кольорову гаму, а насамперед визначитися з баченням позиціонування розвитку Ужгорода, ґрунтувати графічне зображення на концепції міста, напрямах його розвитку. Скажімо, можна створювати і просувати місто-курорт, велнес-центр, осередок спортивної бази, медичних чи стоматологічних високоякісних послуг, мистецьке місто тощо, повідомили Закарпаття онлайн в Ужгородській міськраді.
357 14.02.2017 / 13:44:44
А чому не скористатися ідеєю студії Домініка Левицького? Невже тільки тому, що приїжджим "варягам" треба заплатити гроші, а ужгородські дизайнери віддали свої розробки безкоштовно? Знову міська влада хоче профукати наші гроші? Може досить було?
Спортсмен 14.02.2017 / 06:01:10
Бренд города 500 гривен