Він зазначив, що саме міністерство було ініціатором розвитку міжнародного залізничного сполучення з орієнтацією на європейські країни.
«Я завжди підкреслював, що пріоритет - Європа, і нам треба забути, що поїзд №1 їде до Москви, замість нього має їхати або до Варшави, або в Прагу. Ми запропонували кілька напрямків: Київ - Перемишль, цей маршрут заробив, крім цього є ще один напрямок у Польщі, є напрямок Мукачево - Будапешт, але там вже йде вузькоколійна дорога, необхідно відремонтувати 300 метрів залізничного полотна, і тоді цей потяг може бути запущений. Угорці навіть готові надати свій власний швидкісний поїзд», – сказав Омелян.
Він також повідомив про позитивні переговорах зі Словаччиною щодо розвитку міжнародного пасажирського сполучення між країнами.
«Така ж ситуація зі Словаччиною, там теж є напрямок євроколії. Тому може бути багато нових напрямків», – додав Омелян.
Семен 2017-02-11 / 09:13:17
Да никто его гонять по широкому и через Чоп не будет. Есть ж/д пункты пропуска для грузовых (Саловка и пр.). Вот только разнесут его "сигаретчики" в хлам - в Нирке по-любому остановка будет.
Це я 2017-02-01 / 14:59:21
Мене цікавить лише, скільки часу буде пропадати на перевірки в Чопі/Загоні...
Istvan 2017-02-01 / 08:41:10
З Чопа до Мукачево веде й вузька (європейська)колія. Треба лиш відремонтувати 300 метрів залізничного полотна.
кома 2017-02-01 / 07:52:27
хорошее предложение,но как их поезд проедет от чопа до мукачево по нашей/широкой/колее? будут менять колесные пары? проще гонять его до чопа,а там-все пути открыты.