“Інтерес до Закарпаття у чехів надзвичайно великий, — відзначає директор департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації Денис Ман. —Мова не лише про ностальгійний туризм, як ми можемо думати, а в першу чергу тому, що наш туристичний продукт — комплексний та дуже багатогранний. На стенді ми пропонували відпочивати в Карпатах, які становлять чи не найбільший інтерес. Проте більшість шукали саме матеріали з Колочави. Міжгірщина туристична історично та культурно давно вабить до себе чеського туриста. Популярність мали й гірськолижні траси Закарпаття, Чорногірський хребет, дерев’яні храми, сільський туризм та інші наші пропозиції, представлені в ході численних презентацій Інтерес до закарпатського стенду був настільки великий, що часом черги розтягувалися на десятки хвилин”.
Традиційно в третій день виставки представники структурного підрозділу ОДА з питань туризму проводить перемовини з туристичними операторами та агентами, туристичними асоціаціями, клубами та об’єднаннями. Кожному з представлених на виставці туроператорів з Чехії, Польщі, Угорщини вручено робочі матеріали з туристичними маршрутами, презентаційними картами, календарем туристичних подій тощо. Також чеських колег запросили презентувати свій туристичний продукт та взяти участь у виставці “ТурЄвроцентр Закарпаття 2017”.
Закарпаття туристичне презентується на виставці Regiontour вже вдруге. У планах на найближчий час — участь у традиційній туристичній виставці в Києві (UITT) та Угорщині, які відбудуться в березні, повідомляють у прес-слубі Закарпатської ОДА.
іван 2017-01-23 / 11:34:33
Спочатку навчіться дороги тримати в порядку, а тоді запрошуйте. Краще ті гроші, які потратили на поїздку, витратити на очистку від снігу. Вже два тижні, як падав сніг, по перечинщині їздити не можливо. От вам і туристична привабливість.