Словом, соціально-економічний розвиток гірського району просто неможливо уявити собі без активної участі споживчої кооперації.
На Воловеччині нині функціонує 47 магазинів та 16 об'єктів ресторанного господарства. У зв'язку зі зміною організаційної структури управління у нашому СТ створені госпрозрахункові відособлені підрозділи. Споживчій кооперації вдалося зберегти магазини чи не в кожному населеному пункті, зокрема, і в малих селах Абранка, Канора, Лази, а також у віддалених — Щербовець, Буковець, Ростока.
Як правило, приватники розгортають свою підприємницьку діяльність у великих селах району, кооператори ж обслуговують віддалені й малі. Отож на передній план нині виходить питання формування сумлінної конкуренції. Найбільші обсяги маємо у Скотарському, Нижніх Воротах, Розтоці, Верб'яжі, Підполоззі, Гукливому. Наші пайовики можуть придбати нині й широкий асортимент непродовольчих товарів — посуд, мийні засоби, парфумерію, будматеріали, госптовари тощо. Активно працюютьу цьому плані КП "Фортуна" (директор І. Матола), КП "Крамниця" (Н.Лакатош), КП "Кооператор" (К.Кризина). В останні роки активізували свою діяльність і такі кооперативні підприємства, як КП "Марія" (М.Ілько), КП "Росинка" (І.Саладь), "Коопмаркет" та інші.
Серед численних суб'єктів ринку на селі найбільш прозоро функціонує споживча кооперація. Щорічно продаємо тут товарів на суму понад 3 млн. гривень. Причому суттєва тенденція до зростання обсягів продажу непродовольчих товарів, будматеріалів, кондитерських виробів та інших продовольчих товарів повсякденного попиту. А це означає, що кожен наш пайовик, а це переважно селянин — щороку більше товарів купує у споживчій кооперації. Споживча кооперація району надає також різні послуги на чималу суму. Проте, на жаль, на селі залишається й неорганізований сегмент споживчого ринку.
І ще одна проблема — непомірно великий податковий тиск на наше споживче товариство (і не тільки наше). У 2007 році, наприклад, ми сплатили до бюджету понад 650 тисяч гривень. І це при тому, що обслуговуємо населені пункти, віддалені від райцентру. Тому наші витрати обігу сягають 32 відсотків від обороту. Націнка на товар в окремих віддалених селах не перевищує 25%, що призводить до збитковості кооперативних підприємств.
Словом, кооператори багато роблять для обслуговування жителів гірського району, працюючи при цьому в досить непростих умовах. Тому заслуговують на більшу підтримку з боку держави, яка сприяла б не тільки активізації їхньої діяльності, але й прискоренню соціальних перетворень у селах. У тому числі й у гірських селах.