Так, В. Балчун накоротко розповів про переговори щодо запуску залізничного сполучення між закарпатським Мукачевом і столицею Угорщини Будапештом.
«Треба відновлювати нормальні міжнародні зв’язки. Нещодавно я зустрічався з керівництвом угорської залізниці, оскільки ми хочемо модернізувати інфраструктуру в Мукачево, щоб потяги туди прямували з Будапешта, так, як з Києва до Перемишля», — заявив голова правління "Укрзалізниці".
Раніше міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомляв, що ведеться робота над проектом по з’єднанню Закарпаття з Угорщиною залізничною колією європейського стандарту.
«Ми розробляємо нове залізничне сполучення з Угорщини в Мукачево. Це повинна бути вузька колія європейського стандарту. Сподіваюся, це буде зручно для жителів регіону, і у нас буде хороший результат в плані залізничного сполучення», — заявив міністр.
На території України найбільший ділянку комбінованої колії (1520 мм + 1435 мм (європейська)) знаходиться саме в Закарпатті, на ділянках Чоп — Батьово — Мукачево (близько 40 км, електрифіковано) і Батьово — Королево — Дяково (близько 80 км).