Водіїв "з алкогольним запашком" ужгородець Олександр уже впізнає в обличчя й намагається не сідати в маршрутні таксі, якими вони кермують. Каже, просто не хоче собі нерви псувати. І як це не прикро, такі факти непоодинокі.
Олександр розповів: "Часто бувають випадки. Особливо ввечері, я не знаю, з чим це пов’язано. Можливо, із втомою водіїв, коли вони курять у салоні машин. На запитання, чому ви це робите, це ж неприємно пасажирам, вони відповідають: "моя маршрутка, що хочу – те роблю". Особливо коли попереду сидиш, відчувається запах алкоголю. З чим це пов’язано, також не знаю".
"Звідки п’яні, цього не може бути"
Співробітники Державтоінспекції кажуть, хоча кількість ДТП в області за участі автобусів та маршрутних таксі зменшилася, проте кількість аварій за вини нетверезих водіїв зросла на 20 відсотків. Саме тому здоров’я водіїв та їхній стан щодо тверезості перевіряють особливо. Принаймні так стверджує керівник Ужгородського комунального підприємства "Служба пасажирських перевезень" Станіслав Пономарьов. Він заперечує, що за кермом автобусів та маршруток в Ужгороді можуть бути нетверезі люди й хами.
Станіслав Пономарьов: "Я такі випадки виключаю, бо служба контролює такі речі, ми працюємо з населенням, у нас немає жодної скарги на те, щоб водій був п’яним чи бодай щоб він нього був запах. Перед тим як вийти на маршрут, кожне підприємство заповнює такі документи суворої звітності, як дорожній лист. В якому розписується механік за технічний стан автомобіля, а лікар – за стан здоров’я водія та його тверезість".
Головтрансінспекція: основні порушення – п’яні водії
Тим часом керівник Головтрансінспекції у Закарпатті Юрій Ревта стверджує, що лише протягом цього року працівники ДАІ надіслали "Службі пасажирських перевезень" 320 подань щодо порушників транспортного законодавства, які керують пасажирським автотранспортом. Щоправда, це загальна цифра по області. Вдалося розглянути лише третину, бо на решту не вистачає працівників. Наразі анулювали вже 54 ліцензії на право перевезень.
Юрій Ревта: "Порушення основні – водії за кермом п’яні, багато є таких випадків. Друге порушення – не мають відповідної категорії, а працюють на автобусах. І третє – не зберігають транспортні засоби у відповідно відведених для цього місцях, на автостоянках, які охороняються".
У Головтрансінспекції кажуть, прикро, що в гірських районах, де найбільша небезпека, найгірший технічний стан автобусів.Щоб такого ж не говорили про Ужгород, міська влада вирішила провести 20 грудня технічний огляд всіх автобусів, маршрутних таксі, які перевозять міських пасажирів, і лише з огляду на справне авто давати дозвіл на перевезення пасажирів у 2008 році.