«Разом із унікальними молодими людьми, мистецькими об’єднаннями ми спробували створити нове брендове свято для міста – розробили татуювання Ужгорода, яке нанесли на звичайні білі футболки. На одній футболці цікавим розписом тату зображений Унг – це він, чоловік, на іншій – Вар, це вона, жінка. Окремо придбати не можна, треба брати обидві – таким чином ми показуємо об’єднаний древній Ужгород, – із захопленням розповідає організатор свята Євген Забарило.
– Також написана нова пісня про Ужгород, яку виконуватиме співачка Алекса. Окрім того, проходив квест для закоханих пар під назвою «Сад» – десять зареєстрованих пар пройшли унікальними місцями Ужгорода і виконували певні завдання: читали вірші, співали, танцювали і навіть пробували себе у фехтуванні. Основна ж мета цього всього – відкрити жінку як квітку, а чоловіка – як садівника, та символічно показати, що сад є своєрідною родиною. Так через механізми мистецтва й культури ми намагаємося донести до ужгородців вічні цінності, заради яких варто жити, незважаючи на хаос у країні».
На різних локаціях «Унгварстайлу» були представлені творчі роботи митців: розпис картин фарбами, що світяться вночі, розпис обличчя, різьба по дереву, кулінарні смаколики, виступи місцевих музичних гуртів у сучасній ритмиці техно та багато іншого.
Переможці ж квесту Валерія Софіюк та Олександр Ерфан отримали чудовий подарунок - подорож до Будапешта, а також головну пам’ятку святкування Дня міста - унікальні футболки, повідомили Закарпаття онлайн в прес-служі Ужгородської міськради.