Уроки, на яких здійснюється диференційоване навчання, вимагають ґрунтовної підготовки вчителів, певних умінь. Адже необхідно не тільки вивчити індивідуальні особливості учнів, об'єднати їх за групами, підібрати консультатив, але й чітко сформувати основні і додаткові запитання, визначити час на їх виконання, поєднувати індивідуальну, групову і фронтальну роботу, підготувати не-обхідні дидактичні матеріали.
Вчителі Чинадіївської ЗОШ І-ІІ ст. з цими завданнями справились, що було відзначено вчителями району та працівниками районного методичного кабінету - Г І. Диганич, завметодкабінетом, Є. 3. Торнай, які безпосередньо керували роботою клубу «Пошук».
Своїми знахідками і здобутками з колегами району ділилися досвідчені педагоги: директор школи О І. Чабак, який провів урокгеометріїу 8-му класі, М. М. Кучінка, вчитель вищої категорії, провела урок математики у 6-му класі, урок - дослідження з географії «Економічні проблеми світового океану» у 7-му класі провів старший учитель вищої категорії, відмінник освіти України О. Г. Карабелиш.
Кожен урок був особливим, вчителі Застосовували різні форми і методи навчання, включаючи такі інтерактивні вправи як «Мікрофон», робота в парах, робота в групах, „Мозкова атака». Об'єднувало ці уроки одне - диференційовані підходи до навчання, врахування реальних навчальних можливостей дитини. Кожен учитель по-своєму досяг поставленої мети, але головним при цьому було одне - не травмувати тих учнів, у яких відсутній високий рівень навчальних можливостей.
Важливе місце в реалізації диференційованого підходу до навчання займає по-закласна робота, яку представляла на семінарі разом'зі своїми вихованцями старший вчитель, вчитель вищої категорії Т. С. Васько у формі захисту учнівських проектів, створених За програмою «Inter - навчання для майбутнього».
Метод проектів - це вид навчальної діяльності, спрямований на особистість учня, його індивідуальні особливості та інтереси.
Працюючи над проектом, учні вчаться спілкуватися, допомагати один одному, реалізувати свої творчі пошуки, удосконалювати навички роботи з комп'ютером.
Учні презентували 3 проекти з різних напрямків навчальної діяльності.
Проект «Організм людини» - саморегулююча система, яка є результатом вивчення теми з курсу біології у 8-му класі, «Регуляція функцій» презентували учениці 8 класу - Мар'яна Верб'яна і Андріана Мартиняк.
У проекті «Природа - наш дім» учениця 9-Б класу розкрила основні екологічні проблеми, актуальні як для всього світу, так і для селища Чинадіево; і разом з членами гуртка «Юні друзі природи» під керівництвом Т. С Васько спробувала знайти шляхи їх вирішення. Черничко Марина, учениця 9-А класу, працюючи над проектом «Минуле і майбутнє поряд», займалася вивченням історії селища та нашої школи.
Результати своєї дослідницької роботи учні оформили у вигляді презентації з використанням комп'ютерної програми Pover Point. Використовуючи програму Pyblishen, вони випустили чергові номери газет «Шкільний вісник» та «Прометей», створили буклети, в яких розповіли про свої проекти. Щоб поділитися результатами роботи і закликати до співпраці, учні створили власні veb-сайти, які вони в майбутньому зможуть помістити в internet.