Учасники об’їзду оглянули хід ремонтних робіт на станції Стрий, поспілкувалися з будівельниками у Бескидському тунелі, а також перевірили хід робіт на східному та західному порталах.
Окрему увагу приділили огляду станції Свалява. Таким чином керівництво відреагувало на скаргу місцевих мешканців щодо незадовільної організації роботи в підрозділі. Буквально з перших кроків територією станції стало зрозуміло, що скаржники таки мали рацію. Естетичний вигляд та прилегла територія станції не витримували жодної критики. З огляду на це, було дане доручення виправити ситуацію до кінця поточного місяця. Якщо і це не допоможе, прийматимуться кадрові рішення.
Під час об’їзду керівний склад філії відвідав об’єкти у Королево, де продовжують відновлювальні роботи після нещодавнього аномального граду. Залізничні споруди, приміщення депо, станцій, цехів уже практично відновлено, однак, частина робіт ще попереду.
На станції Солотвино інспекційна група оглянула станцію та поспілкувалася з її працівниками. Начальник станції Федір Ягнюк доповів керівнику регіональної філії про численні нарікання туристів та місцевих мешканців із приводу хронічного дефіциту квитків на пасажирський поїзд зі Солотвина. Квитковий касир Людмила Чоголі з цього приводу зазначила, що переважну більшість квитків на солотвинський поїзд у системі продажу “Експрес” через мережу Інтернет замовляють пасажири обласного Ужгорода. Тож, за розрахунками начальника станції Солотвино, для задоволення потреби місцевих пасажирів необхідно додати до складу потяга бодай три вагони.
Реагуючи на аргументи залізничників, керівник магістралі зобов’язав відповідні служби вивчити можливість збільшення кількості вагонів у складі поїзда Львів–Солотвино. Крім того,дано доручення включити у план роботи з капітального ремонту на наступний рік станційну будівлю в Солотвино, адже кількість туристів, що відвідує цей куточок Закарпаття, постійно зростає.
2012 2016-08-11 / 15:17:04
Лише станція Свалява "неестетична"?А в Хусті й Виноградові все ОК?