Про це він заявив в інтерв'ю "Новому времени".
Він підкреслив, що для досягнення результатів йому потрібна можливість впливати на рішення.
"Рішення про призначення членів правління приймаються на рівні Кабінету міністрів, і я постійно борюся за те, щоб до його складу увійшло якомога більше спеціалістів, професіоналів, які будуть підтримувати процес реформування. Це питання ще не закрите. Але я помірний оптиміст і розраховую на те, що мені створять умови для прийняття рішень. В іншому випадку моя місія не буде мати сенсу", – сказав менеджер.
Він додав, що відчуває опір реформам, в тому числі, на середньому рівні керівництва – серед директорів департаментів, окремих підрозділів, регіональних залізниць, виробничих підприємств.
"Всі ці люди повинні підписатися під програмою реформ. Адже так не буває, щоб прийшов один чарівник і змінив трьохсоттисячну армію. Армія повинна піти за керівником. Протидія змінам зараз величезна", – заявив Балчун.
Він також зазначив, що норми українського законодавства не дають йому можливості позбутися від людей, які блокують зміни.
"Навіть якщо я зловлю когось на серйозному порушенні службових обов'язків, то не можу позбутися такої людини. Я можу запустити дисциплінарну процедуру, винести догану, дати шанс виправитися і так далі. Це дуже складно", – розповів він.
За словами Балчуна, для поліпшення ситуації в компанії "нам потрібно рано чи пізно вирішити проблему надлишку співробітників". Це дасть можливість, за його словами, підвищити зарплату тим, хто залишиться, і очікувати від них більш ефективної роботи.
Менеджер також заявив про необхідність "запустити в УЗ найбільшу в історії програму модернізації рухомого складу", але зазначив, що замінити тисячі вагонів в стислі терміни неможливо.
"Навіть якщо ми знайдемо необхідне для цього фінансування, у нас все одно не вистачить виробничих потужностей. Тому модернізація затягнеться на довгі роки. Поки це станеться, ми зосередимо наші зусилля на тому, щоб в короткі терміни підвищити стандарти обслуговування", – сказав Балчун.
Він висловив упевненість, що "Укрзалізниця" має гігантський фінансовий потенціал, тому що це одна з найбільших залізниць в світі.