Оперативна інформація про те, що в одному зі складських приміщень Ужгорода, яке орендує дочірнє підприємство, зберігають прострочену продукцію, надійшла до працівників служби боротьби з економічною злочинністю УМВС. На місце одразу ж виїхали працівники УДСБЕЗ зі своїми колегами з міськвідділу УМВС. У підсобному приміщенні оперативники справді виявили чималу кількість кондитерських виробів, харчових добавок з простроченим терміном придатності. Пояснити працівникам міліції щось із цього приводу 24-річний директор підприємства не зміг. Крім згаданого товару, у складському приміщенні виявлено верстат та декілька печаток для маркування терміну придатності товару, відтиски штампів, розміщені на етикетках коробок з вафлями "Артек", конфетами "Красний мак”, карамеллю “Лікер асорті", нанесені на кліше штампів, які надані на дослідження. Тут же були відбитки кліше, якими позначають дату на упаковках з какао-порошком, "Драйвом", "Картопляним пюре", нанесеними на кліше верстата (термічного пресу), який також наданий на дослідження. Тут напрошується риторичне запитання: чи не тому, часто купивши нібито ще не прострочені продукти чи цукерки, ми з жахом помічаємо, що вони не придатні для споживання.
Працівники служби боротьби з економічною злочинністю спільно з ДП "Закарпаттястандартметрологія" провели перевірку дотримання вимог декрету Кабінету Міністрів та норм і правил під час зберіганнч харчової продукції. Було складено акт перевірки і гуртового складу дочірнього підприємства. За результатами перевірки винесено припис про усунення виявлених недоліків, а також про заборону реалізації партії цукерок і печива із простроченим терміном придатності. Складено протокол про притягнення директора ДП до адміністративної відповідальності.
Отож що робити, якщо ви все ж придбали прострочений товар? Із цим запитання ми звернулися до заступника начальника управління захисту прав споживачів Володимира ТОВТИНА.
– Під час купівлі продукції обов'язково обзаведіться товарним чеком, на котрому вказано навіть годину, коли ви придбали товар, – розповідає Володимир Юрійович. – Тоді з повним правом можна звернутися з приводу придбаного товару. До слова, будь-який споживач має право попросити показати документи про відповідність нормам і про якість продукції. Якщо ж підприємець (чи директор магазину) відмовляться забрати продукцію і повернути гроші, тоді ви вправі звернутися у нашу службу, написавши заяву та прикріпивши до неї чек. Після цього наш інспектор навідається у торговий заклад, де реалізують сумнівний крам. У випадку виявлення явного дефекту (скажімо, зміна кольору продукції чи ще щось) інспектор виносить припис, яким забороняє реалізацію продукції. Якщо дефект прихований, то перевіряючий робить відбір товару, який направляє у відповідну лабораторію для обстеження. Якщо продукція виявиться неякісною, то на підприємця накладається штраф у розмірі 50% вартості товару. На прострочений товар накладається штраф у розмірі 200% до вартості товару. Якщо на продукції відсутня інформація, тоді штрафна санкція -- 30% від вартості товару.
Endi 2008-02-03 / 22:27:00
Да, в тебе забули запатати! Докази які? Бо просто так можна багато чого розказати... І придумати! Чи ти ще один обезбашений із тих русинів?
ivan 2007-11-25 / 06:55:00
контробандные схемы с порченым (просроченым) мясом которое реализуется через закарпатский ВОПАК
http://karkompra.narod.ru/sar.htm