Молоді люди розповіли, як перетворити цікаві ідеї в іміджеві та прибуткові речі для міста, що допоможе зробити Ужгород туристично привабливим та збільшить потік туристів.
Акцентували увагу на тому, що Ужгород може презентувати себе через культуру, а взявши на озброєння прогресивні ІТ-технології – зробити зі звичних подій цікаві промоції. До прикладу, у сусідній Угорщині проводиться багато різноманітних фестивалів, чого вартий хоча б Сігет, куди з’їжджаються учасники і гості з усього світу. Багато хто з подорожуючих, які проїжджають через Ужгород, залюбки залишатимуться тут на день-два, а то й більше, якщо в місті буде, куди піти.
На прикладі деяких міст Європи доповідачі продемонстрували, як це працює там. Йшлося про те, що за кордоном креативні індустрії вже багато років є прибутковим сектором економіки. Вони сприяють розвитку міст і країн загалом. В Україні креативний сектор лише починає зароджуватися, переважно тримаючись на приватних інвестиціях.
Сприяння міської влади Ужгорода, зазначали, дуже важливе, і мова не так про фінансову підтримку, як про полегшення доступу активістів, менеджерів культури до просторів, де можна розвивати креативний сектор економіки, просування та популяризацію ідей.
Під час зустрічі доповідачів запевняли: місто цілковито підтримує такі ініціативи, а влада готова допомагати з реалізацією проектів, які допоможуть місту рухатися вперед і формуватимуть імідж Ужгорода як туристичної родзинки, повідомляють в Ужгородській міській раді.