Нам до чехів далеко, але, перебуваючи в безпосередній близькості від країн ЄС, потрібно від них вчитися, як має працювати служба пасажироперевезень Поки ж нам зранку, в години пік, доводиться чимало часу простоювати на зупинках, чекаючи, поки зупиниться бажана маршрутка, а потім щосили бігти і ліктями та корпусом виборювати собі позицію в тісній «Газельці» і в згорбленому стані, нічого не бачачи, труситися по наших дорогах до місця призначення, про яке чуєш лише після викрику водія.
Щоб дізнатися про те, як регулюється і яким чином контролюється рух міських маршруток в обласному центрі Закарпаття місті Ужгороді, газета "Неділя" звернулася в міський відділ промисловості, транспорту та зв'язку. Там, зокрема, зазначили, що діє спеціальна служба перевезень, спеціалісти якої відслідковують режим роботи маршруток. А саме: щоб вони довго не простоювали на кінцевих зупинках та вчасно їздили згідно зі складеним графіком. Та якщо все ж водії порушують режим і графік роботи, то виходить, що надто серйозних покарань вони не несуть. Як зазначили у даному відділі, в такому випадку начальник міського управління транспорту збирає перевізників, які працюють на тому чи іншому маршруті, і з'ясовує, в чому ж причина порушення режиму роботи автоперевізників.
На питання, чи не планують закуповувати більш місткі автобуси для пасажироперевезень, у відділі інформували, що у перспективі - так, але є одна проблема: це все, в основному, повинні робити автоперевізники, які є приватними підприємцями. На даний час багато хто з них не може дозволити собі закупити такі автобуси. То виходить, ще довго їздитимемо згорбленими у низьких та тісних «Газелях».