Традиційно у яскравих наметах організували різні як творчі, так і розважально-спортивні локації. Хтось робив собі «татуювання», хтось – збирав конструктор, хтось – влучно кидав дротики у повітряні кульки чи «ловив» обручами морозиво.
Цього року однією з найбільш популярних розваг на святі став такий-собі аналог колишньої гри про вовка з «Ну, постривай!», який ловив у кошик курячі яйця. Щоправда, ужгородці, на відміну від вовка, збирали яблука.
«Організатори свята подарували мені сьогодні теплі спогади про дитинство. По-перше, тому що морозиво. А, по-друге, я просто в захваті від цієї гри. Зізнаюся, мені незабаром 40, але не втрималася і, позичивши у доньки рудики, теж зіграла. Вона поділилася рудиками з умовою, що віддам їй виграш», – розповіла, усміхаючись, ужгородка Олена Рамусь.
Що таке рудики – добре знають ті, хто з нетерпінням щороку чекає на Свято морозива від «Рудь». Адже кожна упаковка від морозива – то не сміття, а можливість гарно провести час на святі, оскільки її можна обміняти на умовну валюту – рудики. І що більше упаковок, то більше рудиків, а значить – більше розваг, веселощів і подарунків.
У черзі на отримання рудиків стоїть школярка із повним пакетом обгорток. «Я сьогодні принесла 114 обгорток від морозива, які ми з братом зібрали за останні півроку. Дуже хочу, щоб мені зробили зачіску і аквагрим. А ще хочу собі рюкзачок», – ділиться планами вона.
«Дітям подобається, що у них є власні гроші. Нехай вони дійсні лише сьогодні і лише тут, на святі, але це – гроші. Це можливість самостійно робити вибір. Тим паче, що у нас є магазин. Тому, якщо дитина не може виграти подарунки, які хоче (від кількості зароблених балів дитина отримує різні види подарунків), вона їх може придбати», – пояснила представник компанії «Рудь» Тетяна Хомяк
«Щороку ми випускаємо понад 100 видів морозива. І головне для нас – якість продукту. До речі, минулого року ТМ «Рудь» посіла перше місце у номінаціях «Морозиво» і «Морозиво сімейне» у конкурсі «Фаворити успіху». Уся лінійка «100% морозива» пройшла ретельну перевірку у найбільших європейських лабораторіях і отримала «Добрий знак». Наше морозиво є не тільки смачним, але й натуральним. Тому батьки можуть не хвилюватися за здоров’я дітей. Ось я, наприклад, даю наше морозиво своїй дитині з 8 місяців», – зазначила вона.
За словами Тетяни Хомяк, наступного Свято морозива в Ужгороді буде ще цікавішим та яскравішим, адже компанія вже розробляє програму на 2017 рік.