Як зазначалося, значна кількість рекламних площин, встановлених на таких відрізках дорожньої смуги, незалежно від бажання водія, відволікають на декілька секунд його увагу від дорожньої ситуації та негативно впливають на сприйняття водіями технічних засобів організації дорожнього руху, вимагають додаткової фіксації погляду водія та збільшення часу його реакції під час керування автомобілем, що в свою чергу створює передумови до виникнення дорожньо-транспортних пригод.
Крім того, суттєва концентрація рекламних площин на вказаних ділянках спотворює зовнішній вигляд міського середовища та створює відчуття захаращення.
Наголошувалося, що правильність розміщення рекламоносіїв у смугах відведення автомобільних доріг суттєво впливає на безпеку дорожнього руху, можливість якісного технічного та санітарного утримання доріг та на якість послуг, які надаються учасникам дорожнього руху, повідомили в Ужгородській міській раді.