Як повідомляють організатори, на конкурсні роботи чекатимуть до 31 травня. До кінця року заплановано зняти 6 промоційних відео. Буде обрано 6 найкращих сюжетів. Якщо за місяць знімальна група відбере менше ніж 6 сюжетів, то конкурс буде продовжений.
При цьому, організатори розповідають про вимоги до робіт: потрібно стисло описати сюжет-історію, події якої відбуваються в межах міста, та описати концепцію - що цим відео автор намагається сказати глядачам. Крім того, необхідно вказати перелік об'єктів міста, які включені в сюжет, і чому саме вони.
Наприклад: Молода пара туристів приїздить потягом до Мукачева на екскурсію. Виходять з потягу. На пероні дівчина зворушливо вказує рукою на замок Паланок і молода пара вирішує його відвідати. Фотографуються на тлі скульптур, біля головного входу і сідають до (маршрутки?). В Паланку фотографуються біля входу, в княжій кімнаті, біля колодязя, скульптури Корятовича, на бастионі над містом, куштують вино в винному залі.
Опис: романтична подорож удвох до Мукачева, прогулянка по цікавим, таємничим місцям і історичним пам'яткам.
Об'єкти: залізничний вокзал, замок Паланок..
Приклад сюжету в цьому разі дуже стислий - від конкурснатів чекають на більш розгорнутий, з описом емоцій і почуттів, які відчувають герої відео. В прикладі описаний лише один об'єкт - замок Паланок. Авторів сюжетів, натомість, просять включати до сюжету декілька об'єктів: історичні і природні пам'ятки, готелі, заклади харчування (кав'ярні, ресторани), об'єкти розважального характеру (дискотеки, атракції, кіно тощо).
Переможці матимуть перевагу взяти участь в промоційному відео в якості героїв сюжету (за рішенням режисера), будуть нагороджені пляшкою гарного вина та сертифікатом на вечерю на двох в одному з ресторанів міста, туристичного партнера Мукачева, повідомили Закарпаття онлайн в оргкомітеті заходу.