Зокрема, в гірських районах області ведеться масова лісорозробка та стягування деревини. Крижування та погрузка в автотранспорт її, своєю чергою, проводиться безпосередньо на автодорогах загального користування, що є неприпустимим.
Такі роботи, як повідомляють у прес-службі Служби автомобільних доріг у Закарпатській обалсті, лісгоспами не погоджуються. Влаштовуються дикі з’їзди без забезпечення водовідводу та твердого покриття, внаслідок чого завдаються значні збитки автомобільним дорогам, що пришвидшують їх руйнацію.
Такі факти виявлені нині на наступних дорогах:
• Ужок – Підполоззя, км 16-21;
• Нижні Ворота – Поляна, км 13 (Воловецький р-н), км 17 (Свалявський р-н);
• Перечин – Свалява, км 28, 31;
• Тур’я Ремети – Лумшори, км 12-16;
• Нижні Ворота – Воловець – Міжгір’я, км 19-20 (Воловецький р-н), км 35, 37-39 (Міжгірський р-н);
• Великий Березний – Чорноголова-Дубриничі, км 2,9, 27.
Даний перелік можна продовжувати по Хустському, Тячівському й Рахівському районах.
Непереборну силу упродовж багатьох років має і те, що засмічуються смуги відводу доріг рекламодавцями під час заміни інформації на щитах. Паперові залишки старої інформації ними не прибираються, а скидуються на землю і потім розносяться по всій території смуги відводу доріг. Окрім цього, окремі громадяни плутають автодороги та автобусні зупинки із сміттєзвалищами, а тому спостерігаємо вивіз ними домашнього сміття в поліетиленових пакетах до урн, встановлених на автозупинках.