Крім функцій реєстрації, Ужгородська міська рада також здійснюватиме формування та ведення Реєстру територіальної громади, передачу інформації та/або внесення відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
Питання про організацію заходів з передачі функцій реєстрації місця проживання громадян від Ужгородського міського сектору управління Державної міграційної служби України в Закарпатській області Ужгородській міській раді й обговорили під час сьогоднішньої зустрічі міського голови Богдана Андріїва, керуючого справами виконкому Олени Макари з начальником Головного управління ДМС України в Закарпатській області Ігорем Михайлишиним, заступником начальника управління Михайлом Раком та завідувачкою Ужгородського міського сектору Магдалиною Бобяк. На зустрічі також були присутні працівники Центру надання адмінпослуг міської ради.
Було досягнуто домовленості про повну співпрацю: представники міграційної служби висловили готовність надати всю необхідну методологічну допомогу, практичні рекомендації, а також провести навчання службовців, які займатимуться питаннями реєстрації місця проживання, і навіть допомогти з кадрами.
Міській владі за короткий строк доведеться вирішити безліч питань. Першочерговими кроками мають стати організаційні заходи з визначення структури майбутнього органу реєстрації, створення комісії з приймання-передачі картотек з питань реєстрації фізичних осіб від ДМС, ЖРЕРів, ОСББ.
Богдан Андріїв подякував представникам ДМС за їхню готовність до співпраці і запевнив, що з боку міської влади буде зроблено все необхідне - як в організаційному, так і фінансовому аспектах - для забезпечення повноцінної роботи нової структури.