Однак, керівництво міста не має наміру поступатися в цьому плані принциповими речами. Про це в коментарі сайту Закарпаття онлайн повідомив перший заступник міського голови Іштван Цап:
– Сьогодні з дивуванням прочитав у деяких ЗМІ слова голови ГО "Асоціація зовнішньої реклами міста Ужгород" Андрія Пілюгіна про те, що ними запропоновано комплексне вирішення проблеми зовнішньої реклами в місті. Причому, весь згаданий "комплекс" складається винятково з двох завдань міській владі – очищення від незаконної реклами ( в цьому плані нами ведеться планомірна робота) і запровадження мораторію на нові рекламоносії. І, при цьому, жодного слова про зменшення кількості рекламних конструкцій в центрі міста, на транспортних колах, про уніфікацію самих конструкцій в частині їх розмірів, матеріалів тощо.
Фактично, рекламістами пропонується законсервувати в місті існуючий ганебний стан речей. Тож хочу ще раз донести всім учасникам рекламного ринку – відповідно до нового порядку розміщення зовнішньої реклами, який, гадаю, буде розглянуто вже на найближчому засіданні виконкому, порядок у цій сфері буде наведено жорстко.
ха-ха 2016-01-22 / 21:07:53
чітатєль, то і є Пілюгін )
очевидець 2016-01-22 / 09:50:53
декілька десятків незаконних конструкцій вже демонтували...
гость 2016-01-22 / 09:33:45
Проблему решать не будут, просто договорятся о своей доле,это не те люди которые делают-потому что надо делать. Как говорил Аваков - одно только "Бла, бла, бла".
читатель 2016-01-22 / 04:54:42
нашли проблему, которую в первую очередь надо решать городской власти... Это как в старом анекдоте -"качайте вагон,будем делать вид что движемся"...