Такі дані cьогодні були озвучені на колегії міського управління освіти. Так, за рекомендаціями психолого-медико-педагогічні консультації в цьому навчальному році індивідуальне навчання організовано для 41 дітей з особливими потребами. 10 учнів займаються за програмою загальноосвітньої школи, 18 - за програмою допоміжної школи, 13 – за програмою інтенсивної педагогічної корекції.
Як повідомила завідувач психолого-медико-педагогічні консультації Наталія Сівачек з 1 вересня 2015 року для 26 дітей організовано інклюзивне навчання в 22 класах. Для роботи з учнями з особливими освітніми потребами в 16 класах введено посади вихователя (асистента вчителя).В закладах також організовано психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.
Вихователі (асистенти) вчителя пройшли курси підвищення кваліфікації з питань надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами. Ними розробляється та ведеться портфоліо учня що дає змогу фіксувати, накопичувати та оцінювати індивідуальні досягнення учня протягом певного періоду навчання. Серед проблем - відсутність приміщення для закладу.
За пропозицією Мукачівського міського голови Андрія Балоги міська психолого-медико-педагогічна консультація отримає приміщення для роботи з дітьми з особливими потребами та їх батьками.
За результатами колегії дирекціям навчальних закладів доручено активізувати роботу щодо загального розвитку дітей з особливими потребами, залучення їх до гурткової роботи, посилити контроль за проведенням просвітницької роботи, систематично проводити роботу з батьками учнів, що навчаються за індивідуальними програмами з метою інформування їх про навчальні досягнення дітей, можливості засвоювання програмового матеріалу.
Практичним психологам доручено посилити проведення просвітницької роботи серед учнів, батьків, вчителів щодо роботи з дітьми з особливими потребами, повідомили Закарпаття онлайн у Мукачівській міськраді.