Як відомо вузькоколійка знаходиться у власності держави, її балансоутримувачем є Укрзалізниця. Для її функціонування потрібні великі кошти. Тому передача її у власність району, наразі, є практично неможливою. Однак, масові крадіжки залізничного полотна послугували виникненню серйозної проблеми – знищенню, так званої, «ізюминки» Іршавщини. Тому, метою даного зібрання було – не допустити подальшого розкрадання вузькоколійки та спільно розробити план дій щодо її збереження та можливого функціонування.
За словами Дениса Добри, головне – це визначитися, яксаме використовувати вузькоколійку: як громадський транспорт чи - туристична атракція. Тут практично всі присутні схилилися до думки, що більш перспективним є другий варіант. Також Денис Добра зазначив, що у справі організації туристичного руху готові надати допомогу громадські організації із-за кордону, які мають досвід роботи в Румунії, Польщі. Але така співпраця можлива за доброї волі Укрзалізниці та підтримки обласної влади.
Відтак, висловивши та обговоривши пропозиції щодо подальшої долі вузькоколійки, учасники наради прийняли рішення опрацювати всі можливості стосовно її збереження частково за рахунок районного та міського бюджетів, а також про ініціювання визнання вузькоколійки історичною пам’яткою місцевого значення із подальшим використанням її в туристичній сфері району, повідомляють в Іршавській РДА.
Сільце 2015-12-30 / 15:30:07
У Іршаві поїзд був ОДИН РАЗ за цей рік і то лише заради свята!!!! А на переїздах у Сільці стоп-знаки стоять, хоча поїзд і не їздить. Ісе нормально?
до освіти 2015-12-23 / 20:14:39
Нєт , не казав ...
освіта 2015-12-23 / 09:23:36
а Добра не казав, ош хотів би стати директором школи?
Руснак 2015-12-22 / 18:49:35
Но,кіть там рулить Мошкола,то діло труба!