Із журналістами Іштван Юліусович зустрівся разом із головою ГО «Асоціація зовнішньої реклами м. Ужгород» Андрієм Пілюгіним. Із цією організацією, котра об’єднала 11 фірм, що займаються зовнішньою рекламою і мають близько 75% рекламоносіїв, розташованих у місті, міська влада започаткувала роботу, аби розв’язати складний клубок проблем у цій сфері.
Як розповів Іштван Цап, уже на фінішній прямій інвентаризація об’єктів зовнішньої реклами. Зокрема, в ході комісійної перевірки спільно з відділом муніципальної поліції та правопорядку міської ради виявлено близько 200 рекламоносіїв, встановлених без будь-яких документів, самовільно, також на чимало об’єктів закінчився термін дії дозволів. Працівники муніципальної поліції за останні дні зробили 25 попереджень, склали 17 приписів на усунення недоліків із рекламоносіями, їхній термін виконання – 2-3 дні, потім складатимуть адмінпротоколи і штрафуватимуть.
Чітка і однозначна позиція нової міської влади: центр Ужгорода потрібно максимально звільнити від білбордів та інших носіїв реклами, а загалом вони повинні не захаращувати вулиці, не заважати руху пішоходів і транспорту та приносити місту дохід.
Для досягнення цієї мети влада Ужгорода обрала не варіант адміністративного тиску, а вийшла на конструктивний діалог із підприємцями-рекламниками.
За словами Іштвана Цапа, тільки за домовленістю з підприємцями можна прибрати білборди, на які є всі належно оформлені юридичні документи, інакше треба вирішувати питання в судах. Так само вже крайній захід – примусовий демонтаж рекламних конструкцій, адже це – апріорі конфлікт, а також чималі гроші з міського бюджету. «Тому через ЗМІ хочемо звернутися до власників незаконно встановлених білбордів. Вони мають два варіанти: або узаконити їх, звернувшись із необхідними документами в міську раду, або, якщо немає можливості і бажання, демонтували власними силами", – наголосив Іштван Цап.
Насамперед міська влада налагодила співпрацю з операторами рекламного ринку, які зареєстровані в Ужгороді, з іншими ж часом просто неможливо зв’язатися. Показовий приклад: вже кілька днів в аварійному стані величезний щит поблизу перехрестя вулиць Анкудінова-Руська, з власником у Києві немає зв’язку, а міська влада, з одного боку, відповідальна за безпеку в місті, а з іншого – не може лагодити майно комерційної фірми за кошти міської громади.
Іштван Цап зазначив також, що ситуація з вивісками в місті ще більш кричуща: «Із 2011 року оформлено 170 технічних паспортів на вивіски, а тільки в центрі міста їх кілька сотень і це повний «шанхай».
Голова ГО «Асоціація зовнішньої реклами м. Ужгород» Андрій Пілюгін наголосив, що доходи від зовнішньої реклами до бюджету міста – це близько 1,5 мільйонів гривень щороку. Крім того, підприємці, які увійшли до Асоціації, розміщують на своїх площинах безкоштовно соціальну рекламу, таких проектів лише протягом цього року було вже кілька.
Відтак Пілюгін від імені рекламників звернувся до міської влади з проханням ввести, хоча б на 2 роки, мораторій на розміщення нових конструкцій зовнішньої реклами в Ужгороді: «Потрібно розібратися з проблемами, а далі вже вирішували, як розвивати цей напрямок. Ми всі – теж ужгородці і хочемо, щоб наше місто було найкраще», – запевнив Андрій Пілюгін.
ну-ну 2015-12-10 / 23:18:03
перейдуть від слів до діла - буде результат.
клас!!!!!!!!!! 2015-12-10 / 22:25:24
невже щось починається, бо так вже хочеться гарних змін, давайте хлопці, ми у вас віримо!!!