Кожен споживач блакитного палива, на чиє ім'я відкрито особовий рахунок, відтепер має можливість зареєструватися та скористатися послугами «Особистого кабінету».
За допомогою нового сервісу можна перевірити поточний баланс, внести фактичні показання лічильника, переглянути історію платежів, а найголовніше – зручно та швидко сплатити за газ, не виходячи з дому. Платіжні системи «Особистого кабінету» дозволяють здійснити оплату за газопостачання за міжнародними стандартами безпеки та гарантують високий рівень захисту персональних даних користувачів. Тож відтепер усі споживачі мають відкритий доступ до своїх даних в абонентній базі компанії. Крім того, у закарпатців з'явилась можливість зворотнього зв'язку з постачальником. Через «Особистий кабінет» клієнти «Закарпатгазу» мають можливість звернутися до фахівців газової компанії із запитанням, скаргою чи пропозицією, залишити відгук та записатися на прийом до керівництва. Усі звернення клієнтів переадресовуються до контакт-центру, який надасть інформацію з поставлених запитань. Використання сервісу для всіх клієнтів є безкоштовним.
"Запуск онлайн-сервісу є важливим кроком на шляху до підвищення зручності обслуговування наших споживачів та їх взаємодії з компанією. Цей сервіс дозволяє мешканцям області заощадити свій час, значно підвищує зручність при проведенні оплати за послуги з газопостачання та передбачає можливість звернення до фахівців, які нададуть консультації та роз’яснення на запитання клієнтів. При впровадженні «Особистого кабінету» ми орієнтувались на побажання наших клієнтів, а також з радістю розглянемо пропозиції та відгуки наших клієнтів про роботу сервісу", - сказав заступник голови правління з постачання та обліку газу ПАТ «Закарпатгаз» Олександр Голуб.
Реєстрація в «Особистому кабінеті» займає декілька хвилин. Для цього необхідно знати номер власного особового рахунку та суму останнього проведеного платежу за газ. Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє клієнту швидко розібратися з функціоналом сервісу і моментально почати користуватися його послугами. Одночасно з тим, споживачам газу не потрібно змінювати звичний спосіб роботи в мережі, оскільки сервіс працює з найпопулярнішими на сьогоднішній день інтернет-браузерами.
«Особистий кабінет» тимчасово працює в тестовому режимі. Якщо виникли запитання в процесі реєстрації чи користування, можна надіслати лист в службу технічної підтримки: support@104.ua або відправити повідомлення безпосередньо із кабінету.
Детальнішу інформацію та покрокову інструкцію щодо реєстрації в «Особистому кабінеті» можна знайти на сайті 104.ua або зателефонувавши в Контакт-центр за номерами: (0312) 48-83-04 та (0312) 42-47-04.