Метою створення контакт-центра є забезпечення якісного зворотнього зв'язку зі своїми клієнтами та впровадження більш ефективного формату взаємодії між ПАТ «Закарпатгаз» та споживачами природного газу. Відтепер клієнти можуть отримати консультації з усіх питань, зателефонувавши за єдиним номером контакт-центру (0312) 48-83-04, щоденно з 8:00 до 20:00, або написавши листа на електронну адресу contact@zk.104.ua. Дзвінки зі стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими та міжміськими тарифами, дзвінки з мобільних – відповідно до тарифного плану оператора мобільного зв'язку.
Звернувшись до оператора Контакт-центру, споживачі ПАТ «Закарпатгаз» можуть дізнатись інформацію про стан власного особового рахунку, зробити звірку по оплаті, отримати консультацію з повірки приладу обліку газу, переоформлення особового рахунку, переукладання типових договорів та отримати он-лайн консультацію щодо інших послуг, які надає компанія. Для пільгових категорій споживачів передбачено надання інформації з наявності та розміру пільг і субсидій.
Встановлений сучасний програмно-апаратний комплекс дозволяє операторам центру вчасно та якісно опрацьовувати декілька телефонних звернень споживачів одночасно, а завдяки зручному алгоритму роботи оператори в лічені секунди отримують повну інформацію про особовий рахунок клієнта та оперативно нададуть відповідь на його запитання. Ми сподіваємось, що дана послуга стане зручним для клієнтів і компанії форматом взаємодії, повідомляють у ПАТ "Закарпатгаз".