Робота тривала з відправленням першого рейсу початкової зупинки маршрутів або з території бази, і до закінчення рейсів на маршрутах. Таким чином, пасажиропотоки обстежено на всіх 27 міських автобусних маршрутах.
У червні-вересні оброблено первинні матеріалі обстеження пасажиропотоків, здійснено аналіз та систематизацію в розрізі рейсів, автобусів, зупинок, маршрутів та маршрутної мережі в цілому. Відтак за результатами обстеження розроблено проект умов конкурсу на перевезення пасажирів, який необхідно провести протягом жовтня цього року.
До прикладу показники з кількох маршрутів: таблиця
Згідно пункту 53 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081 Організатор (Виконавчий комітет Ужгородської міської ради) повинен провести конкурс не пізніше, ніж за два місяці до моменту закінчення терміну дії договору, а це – 16 грудня 2015 року. Тому новий конкурс повинен відбутись у жовтні 2015 року.
Оголошення про конкурс повинно бути опубліковане в друкованих ЗМІ не пізніше ніж за 30 календарних днів до його початку, тобто у вересні 2015 року.
Умови конкурсу розроблені для забезпечення максимальної якості, комфорту пасажирів з чіткими інтервалами між рейсами, а також встановлення фіксованого початку та закінчення роботи автобусів на кожному маршруті. Передбачено і встановлення GPS-систем на маршрутках.
Наразі місто обслуговують 184 одиниці транспорту. За рахунок збільшення пасажиромісткості автобусів та кількості оборотних рейсів, передбачених проектом умов конкурсу, планується зменшити на 31 автобус. Це дасть змогу значно скоротити час простою маршруток на кінцевих зупинках та розвантажити вулиці міста.
З нинішніх маршруток 110 одиниць не відповідають розробленим умовам конкурсу. До участі в конкурсі не допускаються перевізники, які переобладнали авто з вантажних.
Підсумовуючи: ніякого протистояння довкола умов на перевезення пасажирів, в міській раді не відбувається. Коригуються різні пропозиції вирішення питання пасажирських перевезень.
Але в кінцевому результаті мета одна – створити конкурентне середовище, провести прозоро конкурс на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах, оновити автопарк зі встановленням GPS-систем, забезпечити дотримання графіку, покращення комфорту і якості перевезень, повідомляють в Ужгородській міській раді.