Процес реорганізації ДАІ вже тягнеться понад два роки. Старший державтоінспектор ДАІ УМВС України в Закарпатській області Василь Філіп розповідає, що реформа поки що фінішувала на периферії. Але крапку ставити не можна, бо не було жодних розпоряджень "зверху" щодо завершення цього процесу. За його словами, наші урядовці так і залишили поза своєю увагою всі пропозиції Департаменту ДАІ, оскільки жодних змін до Адміністративного кодексу досі не було внесено. А без цього, зауважує, їхнє відомство, мовляв, не може ефективно впливати на дотримання правил дорожнього руху, а відтак знизити аварійність на наших дорогах. Адже штрафи за порушення правил дорожнього руху нині мізерні — від 17 до 34 гривень. Звичайно, за такого «розкладу» наші водії і надалі перевищуватимуть швидкість, зупинятимуться, де заманеться, їздитимуть на автівках без талона про техогляд і т.д. Бо чим далі, то аварійність на автошляхах зростає. Так, за останні десять місяців цього року в області зафіксовано 836 ДТП, в яких загинуло 158 чоловік та 1031 травмовано.