Так, розглянуто питання реконструкції закладів охорони здоровя, які заплановано здійснити за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету.
На цей рік передбачені ремонти у лікарнях та амбулаторіях району, і тому вкрай важливим питанням є впорядкування правовстановлювальної документації.
На необхідності цього керівникам закладів наголошується не вперше.Однак зі слів присутніх у залі, оформити всі документи як на будівлі так і на землі, що під ними знаходяться, не так легко і просто. Через бюрократизм та законодавчу колізію тягатися з такими паперами доводиться роками.
В РДА запропонували усім, хто має якість проблеми, звертатися до керівництва адміністрації по допомогу. Однак зволікати з вирішенням цього питання надалі не можна.
У підсумку буде направлено деякі пропозицій як до депутатського корпусу райради, так і у вищі інстанції щодо прискореної процедури видачі деяких довідок для оформлення документів на будівлі комунальної власності, повідомляє прес-служба Тячівської райдержадміністрації.