Розглядались питання якісного обслуговування пасажирів, укладення договорів на компенсацію за пільгові перевезення, безпека перевезень та ряд інших проблем пов'язаних з необхідністю активізації боротьби з нелегальними перевезеннями. Зокрема значна увага зосереджувалась на погодженій стоянці для таксистів на проїзній частині міста в декількох метрах від АС Ужгород-1 на Проспекті Свободи.
Як відомо, в галузі пасажирських автобусних перевезень діє особлива система, адже учасниками процесу є не лише підприємці-перевізники, але і органи державної влади (обласні та районні адміністрації), контролюючі органи на транспорті (державтоінспекція та укртрансінспекція), агенти по продажу квитків (автостанції), фіскальні органи (ДПІ), громадськість (включаючи Асоціації та профспілки) і т.д. Незважаючи на таку кількість учасників складної системи перевезень, зустріч 07 липня 2015 року є вкрай важливою, адже саме тут зустрілись представники кожної з перерахованих організацій. Аргументи на виправдання власних недоліків як і причин занепаду транспортної інфраструктури є вдосталь. Проте дві години активної та плідної співпраці не пройшли даремно. Саме на цій зустрічі представниками Закарпатської ОДА та перевізниками області були озвучені конкретні пропозиції щодо забезпечення розвитку важливої соціальної сфери пасажирських перевезень.
Так, директор Департаменту житлово-комунального господарства, будівництва та інфраструктури Закарпатської ОДА Василь Пригара наголосив на тому, що вирішувати вищенаведені проблеми транспортного сполучення необхідно в комплексі: перевізники зобов’язані суворо дотримуватись умов договору; контролюючі органи забезпечувати безпеку на дорогах, наявність дозвільних документів та дотримання правил дорожнього руху; автостанції забезпечувати високий рівень обслуговування; а адміністрація, у свою чергу, вивчати пасажиропотік, працювати над вдосконаленням маршрутної мережі та забезпечувати на території області реалізацію державної політики, дотримання директивних і нормативних положень у сфері пасажирських перевезень .
За останні декілька місяців Департамент провів ряд тендерів на перевезення пасажирів що значним чином позитивно відобразилось на діяльності як перевізників так і самої системи. Як не парадоскально, але саме зараз (коли транспортна інфраструктура практично зруйнована) перевізники відчули підтримку з боку адміністрації області і не залишились на одинці зі своїми проблемами, відзначають учасники процесу перевезень.
Розглядалося також питання нелегальних перевізників, яке досі залишається невирішеним.
З цього приводу Василь Пригара неодноразово наголошував: «Для вирішення даної проблеми першочергово потрібно боротись з системою, що їх створила». Мова йшла про погоджену раніше стоянку для таксистів в декількох метрах від автостанції Ужгород-1, де успішно здійснюють свою діяльність нелегальні перевізники та нехтуються правила безпеки на транспорті. Аргументів від Асоціації автомобільних перевізників щодо недоцільності даної погодженої стоянки було вдосталь: рух по даному напрямку здійснюється по 2 смугам, одна з яких заблокована транспортними засобами без права на перевезення пасажирів; транспортні засоби на проїзній частині при виїзді постійно виконують маневр рухом назад, чим створюють небезпеку для пасажирів та інших учасників руху; водії, що виконують пасажирські перевезення з даної ділянки не дотримуються ні графіків руху, ні тарифів, відповідно виплати до держбюджету також не здійснюються. Не обійшли увагою і те, що на вказаній ділянці дороги є пішохідний перехід та зупинка громадського транспорту, що призводить до високого рівня ризику наїзду на пішоходів.
Вперше усі учасники одноголосно погодились діяти спільно, адже безпека пасажира є головним пріоритетним напрямком діяльності кожного. Було вирішено спільними зусиллями домогтись відміни рішення про стоянку для таксистів на проїзній частині Проспекту Свободи у м.Ужгород біля автостанції Ужгород - 1.
“Перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування характеризуються масовістю, ритмічністю і складністю, у зв'язку з чим, необхідно дотримуватись чіткого правового базису для здійснення перевезень, а саме головне, визначити відповідальність за перевезення пасажирів. Задача перед учасниками Засідання не з легких. Проте об'єднавши зусилля ми неодмінно зможемо прийти до певних позитивних результатів“. - переконані учасники засідання.
Рада ГО “Закарпатська обласна Асоціація автомобільних перевізників”