Йшлося, окрім іншого, і про можливість облаштування в Ужгороді нового автовокзалу.
Василь Губаль наголосив, що найбільші міста краю можуть отримати комунальні автовокзали. Адже слід створити альтернативу монополісту, котрий дозволяє собі нехтувати правами пасажирів, у тому числі і пільговиків – “Закарпаавтотрансу”, який фактично приватизував цю сферу в області. Права і комфорт закарпатців, можливість їм обирати надавача послуг – головне. «Маємо пропозиції для залізничників – щоби налагодити якісне обслуговування й автотранспортом. Оскільки в Ужгороді автомобільний вокзал та залізничний фактично межують, варто подумати про те, як найбільш вдало об’єднати зусилля для обслуговування пасажирів», – зазначив голова ОДА.
Домовилися: створюється робочу групу та працюємо для того, аби покращити інфраструктуру та умови для пасажирів. Керівництво краю зазначило, що слід створювати якісну альтернативу монополісту, який дозволяє собі зневажливо ставитися до пільговиків. До слова, в Хусті в автопарку вчора вже відкрили таку автостанцію. Буде така пропозиція й для Мукачева.
Володимир Чубірко торкнувся й теми збереження вузькоколійок в краї. Голова облради повідомив, що керівництво області сприятиме залученню інвестицій для збереження вузькоколійки. Більше того, вивчає можливості відродження Боржавської вузькоколійки і через грантові програми. Але без підтримки залізничників, справа не зрушиться. «Можливо долучитися до програми грантової ЄС, яка передбачає виділення коштів на розбудову малих залізниць. І ми, враховуючи думки громад маємо не тільки зберегти вузькоколійку, а й перетворити її на туристичну атракцію», – каже Володимир Чубірко.
Також керівник ради озвучив ще одне питання, яке вже обговорювалося з угорськими партнерами. Йдеться про запровадження залізничного сполучення Мукачево-Будапешт. Для того, щоби рейс можливо запустити необхідно прокласти до Мукачева півкілометра вузькоколійки. І тут можливо долучити як фінансові можливості ЄС, так і залізниці, – пропонує Володимир Чубірко.
Озвучувалося й питання відновлення роботи Ужгородської дитячої залізниці. Пропонується передати в комунальну власність. Нині вона на балансі ДТГО Львівська залізниця, яка втім об’єктом не опікується.
Також Володимир Чубірко піднімав питання вирішення проблеми з водопостачанням у Чопі. Тут воду населенню подає підприємство залізниці. Нині тарифи суттєво збільшені. Це може призвести до зростання заборгованості населення за надані послуги. І є загроза, що не зможе ефективно працювати і підприємство. Як варіант пропонується передати підприємство у комунальні власність міста, яке б змогло самотужки вирішувати ці проблеми.
Прес-служба Закарпатької облради
Водій 2015-05-14 / 21:58:00
Давно пора Кричка накопкати в гузицю разом з Андріанкою з Мукачева