ПриватБанк закликав своїх клієнтів при розрахунках картами за кордоном або в зарубіжних Інтернет-магазинах вибирати в якості валюти оплати валюту країни перебування. Це дозволить клієнтам уникнути втрат при подвійній конвертації гривні, або будь-якої інший валюти, в якій відкрита карта, які виникають при розрахунках в національній валюті за кордоном.
"Це специфіка міжнародних розрахункових операцій: якщо закордонний магазин або Інтернет-сайт готовий прийняти оплату в гривнях, він просто хоче додатково заробити на зайвій операції конвертації гривні, і клієнтові доведеться двічі заплатити за покупку доларів закордонним, а потім українським банком, - йдеться в повідомленні прес-служби ПриватБанку. - Щоб не втрачати зайві гроші при розрахунках за кордоном, потрібно відразу розраховуватися у валюті. Відшкодування всіх витрат клієнтів по закордонних операціях, згідно з міжнародною практикою, відбувається тільки в доларах або євро".
Як повідомили в банку, щоб захистити своїх клієнтів від втрат через подвійну конвертацію, з 4 січня банк обмежив транзакції, при яких конвертація гривні у валюту проходить на стороні магазину. Також до 10-го січня банк поверне клієнтам гроші, які вони втратили через таку подвійну конвертацію при оплаті покупок до 3 січня.
Якщо ж магазини самостійно конвертують валюту без згоди клієнтів (в основному, це стосується Інтернет-магазинів, наприклад Next, Wizzair, Google Adwords), клієнтам потрібно розплачуватися з доларової картки. Відкрити доларову картку можна в Приват24 в кілька кліків безкоштовно. При цьому, клієнти ПриватБанку отримають можливість переказувати гроші з гривневої карти на доларову в розмірі 100 дол. на день.