Сьогодні під час засідання виконавчого комітету Ужгородської міської ради чергове «рекламне» рішення члени виконкому відправили на до вивчення. Так, проектом рішення про зовнішню рекламу виконкому традиційно пропонувалось продовжити до 2019 року термін дії дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами – ТОВ РІ «Куб» 14 рекламних щитів розміром 1 м х 2 м, вмонтованих у декоративну огорожу на перехресті пр. Свободи-вул. Заньковецької, перехресті пр. Свободи-вул. Швабської, на пр. Свободи, на перехресті пр. Свободи-вул. Швабської (навпроти ТЦ «Україна») та ТОВ «А. В. П.» 15 рекламних щитів-брандмауерів на фасаді власної будівлі по вул. Собранецькій, 89 (ТЦ «Дастор»). Цим же проектом рішення, разом з тим, пропонувалось відмовити у продовженні терміну дії дозволів на розміщення об'єктів зовнішньої реклами у зв'язку із порушенням строків подачі заяв щодо продовження терміну діїї дозволів, визначених чинним законодавством на сітілайт на пр. Свободи ФОП Громяк В. Є., 10 білбордів та беклайтів ПП «ДС Жорж», а також рекламної установки (конструкція на двох опорах), розміром 8 м х 0,5 м по вул. Заньковецької (біля перехрестя з вул. Бестужева) ПП Лукач І. І.
Після обговорення зазначеного питання, проект рішення виконком відправив на до вивчення – попри присутність представників рекламодавців та лобіювання питання продовження терміну дії дозволів депутатами міськради Ярославом Шафарем та Юрієм Бєляковим.
Як з’ясувалось під час засідання, площі декоративних огорож для розміщення реклами підприємці дійсно беруть в оренду, втім, на підставі яких документів згадані декоративні огорожі свого часу в місті були змонтовані – невідомо. Так, присутні на засідання представники громадської ради зазначали: на запит про те, ким, коли і на якій підставі були встановлені декоративні огорожі, а також – чим визначається їх «декоративність», – у Департаменті міського господарства їм відповіти не змогли. Крім того, за їх інформацією, один з операторів зовнішньої реклами боргує за оренду рекламних площ понад 5,5 тис. грн. На цій підставі, а також через те, що декоративні огорожі, розташовані на перехрестях, підвищують ризики для пішоходів та автомобілістів, громадська рада від імені громадськості просила виконком не продовжувати «рекламні» дозволи.
Своєю чергою, представники рекламників, а з ними – і депутати міської ради Ярослав Шафар та Юрій Бєляков – просили від виконком про зворотнє. Так, за словами представника операторів розміщення зовнішньої реклами, всі дозволи на розміщення реклами на декоративних огорожах є, жодних зауважень від Державтоінспекції з цього питання немає. На думку Юрія Бєлякова, з питанням щодо розміщення турнікетів, якщо є питання, треба детально розбиратись, і в разі, якщо будуть зауваження, «зрізати всі турнікети». Ярослав Шафар, у свою чергу, нагадав: орендна плата за розміщення реклами забезпечую надходження до міського бюджету, а «зараз кожна копійка важлива».
Після кількахвилинного обговорення питання щодо продовження рекламних дозволів та заслуховування виступаючих, виконком таки прийняв рішення про направлення питання на довивчення.